ژاپن - اسپانیا؛ سامورایی‌ها در جام می‌مانند؟

اسپانیا در تلاش است در آخرین بازی‌اش در مرحله گروهی جام‌جهانی هم پیروز شود و به‌عنوان صدرنشین به مرحله حذفی جام‌جهانی ۲۰۲۲ برسد.

ژاپن - اسپانیا؛ سامورایی‌ها در جام می‌مانند؟
کد خبر: 585249
|
۱۴۰۱/۰۹/۱۰ ۰۹:۲۱:۵۲

امشب از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه بین‌المللی خلیفه در آخرین شب از رقابت‌های گروه E جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، ژاپن و اسپانیا به مصاف هم خواهند رفت.

ژاپن؛ آخرین پرده سامورایی‌ها

به گزارش خبروزشی، آسیایی‌ها هم حسابی غافلگیرمان کرده‌اند؛ یکی از آن‌ها هم ژاپن! سامورایی‌ها که با نمایشی عالی در نیمه دوم دیدار مقابل آلمان حتی کاندیدای صدرنشینی در گروه E شده بودند، با باختی عجیب مقابل کاستاریکا کارشان را دشوار کردند، چرا که در گام آخر باید به مصاف اسپانیا بروند و امتیاز گرفتن از لاروخا دشوار است. در هر حال سامورایی‌ها برای صعود بی‌شانس هم نیستند و شگفتی جدیدی شاید رقم بخورد.

اسپانیا؛ گیمرهای جام‌جهانی

نشریه «آ اس» بازیکنان اسپانیا را «گیمر» خوانده بود. ستاره‌های جوانی که سال‌ها می‌توانند در ترکیب لاروخا بدرخشند و افتخار کسب کنند. کافی‌ست لحظه‌ای از آن‌ها غافل شوید تا ضربه سختی بخورید. در دیدار مقابل کاستاریکا به حریف رحم نکردند و مقابل آلمان هم در نبردی پایاپای یک امتیاز که کافی بود را گرفتند. حالا اسپانیا می‌خواهد با برد در مسیر قهرمانی بیفتد.

آخرین جدال

آوریل ۲۰۰۱ در دیداری دوستانه اسپانیا با یک گل ژاپن را شکست داد. باراخا زننده تنها گل لاروخا در آن دیدار بود.

آمار بازی

۱) ژاپن و اسپانیا برای نخستین مرتبه در جام‌جهانی به مصاف هم خواهند رفت. تنها دیدار بین این دو تیم بازی دوستانه‌ای بود که با یک گل به سود اسپانیا خاتمه پیدا کرد.

۴) ژاپن در صورتی که در مرحله گروهی حذف شود برای چهارمین مرتبه در ۷ حضورش کنار خواهد رفت. این تیم یک دوره در میان به مرحله حذفی رسیده.

۱۱) اسپانیا با یک تساوی هم برای یازدهمین مرتبه راهی مرحله حذفی جام‌جهانی خواهد شد. این تیم ۲ مرتبه تا جمع ۴ تیم برتر رسیده و یک قهرمانی دارد.

۸) لاروخا در پایان دیدارهای دوم بهترین خط حمله جام را با ۸ گل زده در اختیار داشت. انگلیس ۹ گله شد و از آن‌ها سبقت گرفت.

مصدومان و محرومان

هیروکی ساکای تنها مصدوم ژاپن است که البته احتمالاً به این بازی خواهد رسید.

ترکیب احتمالی دو تیم

ژاپن: گوندا، یامانه، ایتاکورا، یوشیدا، ناگاتومو، موریتا، اندو، ایتو، کامادا، کوبو و اوئدا

اسپانیا: سیمون، کارواخال، رودری، لاپورت، آلبا، گاوی، بوسکتس، پدری، تورس، اولمو و موراتا

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها