کد خبر: 585244
|
۱۴۰۱/۰۹/۱۰ ۰۹:۱۲:۰۹
| |

چند نفر بازی ایران و آمریکا را در سینما دیدند؟

بلیت‌فروشی برای دیدار ایران و آمریکا از دوشنبه شب آغاز شد و براساس آمار ثبت شده در سامانه سمفا در ۲۴ ساعت، بالغ بر ۱۴ هزار قطعه بلیت به قیمت ۴۵ هزار تومان برای دیدار ایران و آمریکا به فروش رسید.

چند نفر بازی ایران و آمریکا را در سینما دیدند؟
کد خبر: 585244
|
۱۴۰۱/۰۹/۱۰ ۰۹:۱۲:۰۹

ایده اکران دیدارهای حساس تیم ملی فوتبال در سینماها ایده تازه‌ای نبود اما با توجه به حساسیت‌های موجود در این دوره از بازی‌های جام‌جهانی، فرصت اجرایی شدن این ایده همزمان با دو بازی ابتدایی تیم ملی از دست رفت اما با رایزنی و پیگیری مدیران سازمان سینمایی، بالاخره این طلسم شکست و اجازه اکران زنده بازی ایران و آمریکا در سالن‌های سینمایی صادر شد.

به گزارش مهر، بلیت‌فروشی برای این دیدار از دوشنبه شب آغاز شد و براساس آمار ثبت شده در سامانه سمفا در ۲۴ ساعت، بالغ بر ۱۴ هزار قطعه بلیت به قیمت ۴۵ هزار تومان برای دیدار ایران و آمریکا به فروش رسید. در سراسر کشور ۱۰۳ سالن سینما میزبان این اکران ویژه بودند و رقم ثبت شده در گیشه آن هم ۶۰۹ میلیون تومان بوده است.

این آمار در حالی برای تک سانس اکران فوتبال در سینماها ثبت شده است که طبق آمار سامانه سمفا در همین روز گذشته، انیمیشن «لوپتو» به‌عنوان پرفروش‌ترین فیلم روز از میان فیلم‌های در حال اکران، مجموع فروش ۲۸۵ میلیون تومانی را با تعداد مخاطب ۱۶ هزار نفری تجربه کرد و فیلم «بخارست» با حدود ۱۲ هزار مخاطب فروش ۲۱۳ میلیون تومانی را به نام خود ثبت کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها