کد خبر: 584749
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۷ ۱۴:۱۰:۴۰
| |

کنایه سنگین ایرانی‌ها به کلینزمن؛ مردم ایران فراموش نمی‌کنند

هواداران فوتبال ایران در فضای مجازی به صحبت های یورگن کلینزمن واکنش نشان دادند.

کنایه سنگین ایرانی‌ها به کلینزمن؛ مردم ایران فراموش نمی‌کنند
کد خبر: 584749
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۷ ۱۴:۱۰:۴۰

یورگن کلینزمن سرمربی اسبق تیم ملی آلمان که سابقه قهرمانی با این تیم در جام جهانی تحت عنوان بازیکن را هم دارد حرف هایی پیرامون  فرهنگ فوتبال ایران و شکل رفتار ملی پوشان کشورمان داخل زمین بر زبان آورد که به شدت باعث ناراحتی اعضای تیم ملی و واکنش تند کارلوس کی روش شد.

به گزارش خبرورزشی، کاربران ایرانی در فضای مجازی هم نسبت به این مسئله بی تفاوت نماندند. یورگن کلینزمن در خلال برگزاری جام جهانی ۱۹۹۰ ایتالیا هنگامی که بازیکن تیم ملی آلمان بود پس از وقوع زلزله تلخ در رودبار و منجیل با ایرانی‌ها همدردی کرد و خواهان کمک جامعه جهانی برای بازسازی هر چه سریع‌تر آن مناطق شد؛ به همین خاطر دقیقا هشت سال بعد قبل از شروع بازی ایران و آلمان در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه فدراسیون فوتبال کشورمان به پاس تقدیر از کلینزمن یک تخته فرش نفیس به او هدیه داد.

این تخته فرش هنوز در خاطره فوتبال دوستانه ایرانی باقی مانده است به همین خاطر پس از حرفهایی که کلینزمن در مورد فوتبال ایران بر زبان آورد، بسیاری از کاربران فوتبال ایران برایش نوشته اند: هر وقت خواستی یاد فوتبال ایران و فرهنگ مردمش بیفتی به همان تخته فرشی که هدیه گرفتی نگاه کن تا یادت باشد مردم ایران هرگز کسانی که در حقشان خوبی کرده اند را فراموش نمی کنند.

244391

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها