لیونل مسی: جام جهانی تازه برای ما آغاز شده است

لیونل مسی، ستاره تیم ملی آرژانیتن برابر مکزیک بود و بعد از این بازی اعلام کرد که جام جهانی برای خودش و آرژانتین تازه شروع شده است.

لیونل مسی: جام جهانی تازه برای ما آغاز شده است
کد خبر: 584443
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۶ ۰۹:۰۳:۳۸

تیم ملی فوتبال آرژانتین در دیدار دوم خود در جام جهانی قطر برابر مکزیک پیروزی ارزشمندی را به کسب کرد. آنها در این بازی با دو گل به پیروزی رسید تا بعد از شکست تلخ برابر عربستان از بحران خارج شود و نفس راحتی بکشد.

به گزارش ایسنا، مسی، ستاره آلبی سلسته در این بازی بود که توانست یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل هم بدهد تا بهترین بازیکن میدان لقب گیرد. او بعد از بازی عنوان کرد: بازی سختی بود چرا که مکزیک مربی بسیار خوبی دارد. آن‌ها تیمی قوی بودند اما ما به پیروزی نیاز داشتیم و با ارائه یک بازی خوب به هدف خود رسیدیم. در نیمه نخست با قدرت بازی کردیم و در نیمه دوم هم آرامش لازم را داشتیم. ما در این بازی تنها به پیروزی نیاز داشتیم و در نهایت هم به هدف خود دست پیدا کردیم.

او ادامه داد: بازیی را به نمایش گذاشتیم که باید انجام می‌دادیم. بازی کردن در چنین شرایطی سخت است. در این بازی بازیکنان جایگزین هم بسیار خوب بودند و این چیزی است که تیم به آن نیاز دارد. باید به آینده فکر کرد و با قدرت پیش رفت. طبیعی است که بازیکنان از کسب این پیروزی خوشحال باشند. در بازی نخست فشار زیادی را تحمل کردیم. نتوانستیم آن‌گونه که دوست داریم بازی کنیم اما در این بازی بسیار خوب بودیم. اکنون جام جهانی برای ما آغاز شده است.

مسی در پایان گفت: نباید هیچ وقت تسلیم شد. ما واکنش خوبی در این بازی داشتیم. بازیکنان مدت‌های زیادی است که در کنار هم بازی می‌کنند و این باعث می‌شود تا با هماهنگی بالایی بازی کنیم. به حمایت هواداران خود نیاز داریم و اکنون باید در بازی سوم هم به پیروزی برسیم تا صعود خود را قطعی کنیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها