کد خبر: 584404
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۵ ۲۰:۳۵:۳۰
| |

جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

فرانسه 2 - 1 دانمارک/ صعود فرانسه به دور حذفی قطعی شد

​​دیدار فرانسه و دانمارک از گروه چهارم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با پیروزی ۲ بر یک فرانسوی ها همراه شد تا آبی پوشان با 6 امتیاز به مرحله حذفی رقابت ها راه یابند.

فرانسه 2 - 1 دانمارک/ صعود فرانسه به دور حذفی قطعی شد
کد خبر: 584404
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۵ ۲۰:۳۵:۳۰

تیم ملی فوتبال فرانسه در دومین بازی مرحله گروهی خود به مصاف تیم ملی دانمارک رفت و توانست صعود خود به مرحله بعد را قطعی کند.

به گزارش ایسنا، در دیدار دور دوم مرحله گروهی و از گروه D جام جهانی قطر، دو تیم دانمارک و فرانسه برابر هم به میدان رفتند که گزارش زنده این دیدار را در زیر می‌خوانید:

دانمارک یک - فرانسه ۲

داور: سیمون مارسینیاک (لهستان)

ورزشگاه: استادیوم دوحه

ترکیب دانمارک: کسپر اشمایکل (دروازه‌بان)، یواخیم اندرسون، آدرس کریستیانسن،‌ ویکتور نلسن، یواکیم مله، کریستین اریکسن، راسموس کریستیانسن، مایکل دامسگارد (۷۳- کسپر دولبرگ)، آندریاس کورنلیوس (۴۶- مارتین برتویت)، پیر امیل هویبیرگ و یاسپر لیندستروم (۸۵- نورگارد)

ترکیب فرانسه: هوگو لوریس (دروازه‌بان)، ژول کونده، رافائل واران (۷۵- ابراهیما کوناته)، دایوت اوپامکانو، تئو هرناندز، اورلین شوامنی، آدرین ربیو، آنتوان گریزمان، عثمان دمبله (۷۵- کینگزل کومان)، کیلیان ام‌باپه و اولیویه ژیرو (۶۳- مارکوس تورام)

*ساعت ۱۹:۳۰ بازی با سوت داور لهستانی آغاز شد.

*در دقیقه ۶۱، ضدحمله فرانسه با یک و دو هرناندز و ام‌باپه همراه شد تا ستاره فرانسوی‌ها برای بار نخست دروازه دانمارک را باز کند و دومین گل خود در این جام به ثمر برساند.

*در دقیقه ۶۸، کرنر ارسالی اریکسن روی دروازه با اثر بازیکن دانمارک به کریستینسن رسید تا مدافع دانمارکی‌ها گل تساوی بازی را وارد دروازه حریف کند.

*در دقیقه ۸۶، ارسال گریزمان به محوطه جریمه با تاثیرگذاری ام‌باپه همراه شد تا او گل دوم خود و تیمش را وارد دروازه دانمارک کند.

فرانسه با ۶ امتیاز صدرنشین گروه چهارم شد و صعودش را به مرحله حذفی قطعی کرد. در این گروه استرالیا با ۳ امتیاز، دوم است و دانمارک و تونس با یک امتیاز در رده‌های سوم و چهارم قرار دارند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها