کد خبر: 583807
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۲ ۱۲:۴۷:۵۰
| |

انتقاد روزنامه دولت از عملکرد کی‌روش؛ اشتباه کرد

روزنامه ایران نوشت: کی‌روش بعد از بازی انتقاد از ترکیب اولیه تیم ملی و اشتباهش در انتخاب نفرات را نپذیرفت اما وقتی در بین دو نیمه دست به 3 تعویض همزمان می‌زند، این معنایی جز برطرف کردن اشتباهات ندارد.

انتقاد روزنامه دولت از عملکرد کی‌روش؛ اشتباه کرد
کد خبر: 583807
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۲ ۱۲:۴۷:۵۰

روزنامه دولت از عملکرد کارلوس کی‌روش انتقاد کرد و ترکیب تیم ملی را یکی از دلایل باخت ایران در برابر انگلیس برشمرد.

به گزارش ایران، ​​​​​​ شگفت‌انگیزتر از همه ترکیب متفاوتی بود که کی‌روش برای این بازی انتخاب کرد؛ انتخاب دفاع 3 نفره خطی، موضوعی بود که کارشناسان آن را محتمل می‌دانستند اما نه اینکه نفرات آن متشکل از روزبه چشمی، مرتضی پورعلی‌گنجی و سید مجید حسینی باشد.

نویسنده روزنامه ایران در بخشی دیگر یادآو شد: سعید عزت‌اللهی و وحید امیری که انتظار بازی‌شان می‌رفت، ذخیره بودند و شاهد بازی کریمی و محمدی. همه این تغییرات در حالی رخ داد که کی‌روش بعد از بازی انتقاد از ترکیب اولیه تیم ملی و اشتباهش در انتخاب نفرات را نپذیرفت و عنوان کرد: «آنچه در این بازی اشتباه بود، کیفیت و سرعت و رقابت متفاوت بازیکنان انگلیسی با ما بود.» بله در شاخصه‌هایی که سرمربی پرتغالی از شاگردان گرت ساوت گیت عنوان کرده تردیدی وجود ندارد اما وقتی کی‌روش در بین دو نیمه دست به 3 تعویض همزمان می‌زند، این معنایی جز برطرف کردن اشتباهات ندارد. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها