حسینی:

در گروه سختی هستیم اما کی‌روش جنگندگی را به ما یاد داد

​دروازه‌بان تیم‌ملی گفت: درست است که گروه سختی داریم ولی تیم‌مان طوری تشکیل شده که اغلب بازیکنان، تجربه جام جهانی قبلی را دارند و این موضوع به تیم ما کمک می‌کند. جا دارد از آقای کی‌روش تشکر کنم که جنگندگی را در این مدت به ما یاد داد.

در گروه سختی هستیم اما کی‌روش جنگندگی را به ما یاد داد
کد خبر: 583152
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۸ ۱۵:۳۱:۳۷

تیم ملی فوتبال کشورمان دو روز دیگر اولین بازی خود در جام جهانی را برگزار می کند.

به گزارش ایسنا، حسین حسینی، دروازه‌بان تیم‌ملی فوتبال در نشست خبری امروز (شنبه) در قطر در خصوص شرایط تیم ملی گفت:

*تمام تلاش ما این است که بتوانیم از گروهمان صعود کنیم. درست است که گروه سختی داریم ولی تیم‌مان طوری تشکیل شده که اغلب بازیکنان، تجربه جام جهانی قبلی را دارند و این موضوع به تیم ما کمک می‌کند. جا دارد از آقای کی‌روش تشکر کنم که جنگندگی را در این مدت به ما یاد داد. امیدوارم حاصل تمرینات ما این باشد که از گروهمان صعود کنیم.

*من در جام جهانی قبلی تا دو روز قبل از آخرین اردو در لیست بودم اما نتوانستم به جام جهانی بروم. خیلی خوشحالم که با تلاش زیاد در این جام جهانی هستم. بازی کردن من به تمرین کردنم و نظر سرمربی برمی‌گردد و امیدوارم هرکس درون دروازه می‌ایستد بهترین عملکرد را برای ایران داشته باشد.

*مسلما انگلیس یکی از تیم‌های پرقدرت دنیاست. این کشور یکی از بهترین لیگ‌ها را دارد. به همین دلیل بازی سختی مقابل این تیم داریم و تمام تلاشمان را می‌کنیم که در این بازی موفق باشیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها