کد خبر: 582882
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۶ ۱۴:۴۰:۱۳
| |

مصدومیت ستاره انگلیس ادامه دار شد

جیمز مدیسون ستاره انگلیس و باشگاه لسترسیتی به دلیل مصدومیت تمرین امروز این تیم را از دست داد.

مصدومیت ستاره انگلیس ادامه دار شد
کد خبر: 582882
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۶ ۱۴:۴۰:۱۳

در حالیکه جیمز مدیسون ستاره انگلیس و باشگاه لسترسیتی پس از آسیب دیدگی در دیدار آخر تیم باشگاهی خود برابر وستهم اعلام کرده بود مشکلی برای همراهی تیم ملی کشورش در قطر ندارد، اما تمرین امروز سه شیرها را از دست داد.

به گزارش خبرورزشی، در فاصله چهار روز تا دیدار برابر ایران، یک خبر نگران کننده دیگر به دست گرت ساوت‌گیت رسیده است. علی رغم حضور جیمز مدیسون در زمین تمرین انگلیس در استادیوم الوکره، اما او خیلی زود محل تمرین تیم را ترک کرد.

دیلی میل نوشته است که پزشکان انگلیس وضعیت مدیسون و تمرینات او را مدیریت می کنند و ستاره لستر در تمرین امروز، در کنار سایر هم تیمی هایش دیده نشد.

مدیسون روز چهارشنبه و در یک نشست خبری با رسانه‌ها صحبت کرد و فاش کرد که در هفته گذشته با زانو درد دست و پنجه نرم کرده است، اما انجام یک آزمایش اسکن در روز یکشنبه، نشان داد که مسئله مهمی نبوده است.

مدیسون در این فصل برای لستر فرم درخشانی داشته و در لیگ برتر ۷ گل به ثمر رسانده و ۴ پاس گل داده است. این اعداد و ارقام باعث شد تا او در فهرست نهایی گرت ساوت‌گیت برای شرکت در جام جهانی حضور داشته باشد.

حالا باید منتظر ماند و دید که آیا مدیسون می‌تواند در بازی افتتاحیه انگلیس در جام جهانی بازی کند یا خیر. دیداری که روز دوشنبه و برابر ایران برگزار خواهد شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها