کد خبر: 583035
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۸ ۰۷:۴۴:۱۸
| |

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان:

کی‌روش خوب جواب رسانه‌های غربی را داد پس در تیم ملی می‌ماند

کارلوس کی‌روش در مصاحبه‌های خود حسابی از جنجال به پا کرده است و این موضوع باعث خوشحالی وزیر ورزش شده و اعلام کرده تیم ملی با این مربی ادامه کار خواهد داد.

کی‌روش خوب جواب رسانه‌های غربی را داد پس در تیم ملی می‌ماند
کد خبر: 583035
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۸ ۰۷:۴۴:۱۸

حمید سجادی در خصوص تیم ملی فوتبال کشورمان و کادر فنی این تیم گفت: امیدوارم تیم ملی موفق باشد از تهران به اعضای تیم مالی،کادر فنی و در رأس کادر فنی به کارلوس کی‌روش خسته نباشید می‌گویم. کی‌روش این روزها نشان داد که با غیرت و شجاع کنار تیم ملی ایستاده است و متعصب کار خود را دنبال می کند. به او افتخار می‌کنم که موضع صریح خود برابر رسانه‌های خارجی مشخص کرد. ما کنار کی‌روش هستیم و او را کنار نخواهیم گذاشت. امیدوارم با درخشش در بازی اول جام جهانی دل مردم عزیز کشورمان را شاد کنند.

به گزارش خبرورزشی، سجادی در پایان گفت: سعی می‌کنم زودتر به قطر بروم و از نزدیک کنار تیم ملی حضور داشته باشم. می خواستم زودتر بروم ولی برنامه های سنگین و فشرده کمی این موضوع را به تأخیر انداخت. سعی می‌کنم هرچه زودتر بروم و در قطر کنار تیم ملی باشم. روز یکشنبه روز افتتاحیه مسابقات جام جهانی فوتبال است و فردا افتتاحیه هم تیم ملی فوتبال کشورمان باید برابر انگلیس قرار بگیرد که دعا می‌کنم پیروز شوند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها