کد خبر: 580552
|
۱۴۰۱/۰۸/۱۰ ۱۲:۳۶:۴۲
| |

مهدی تاج چه قولی به کارلوس کی‌روش داد؟

کی‌روش خواهان حضور کنعانی‌زادگان و خلیل‌زاده در تمرین تیم ملی شده است و حالا رئیس فدراسیون فوتبال قول داده تا شرایط حضور این 2 بازیکن را در تمرین تیم ملی فراهم کند.

مهدی تاج چه قولی به کارلوس کی‌روش داد؟
کد خبر: 580552
|
۱۴۰۱/۰۸/۱۰ ۱۲:۳۶:۴۲

کارلوس کی‌روش روز گذشته اعلام کرد که تیم الاهلی قطر خواهان بازگشت شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان به تمرینات این تیم شده و این مساله آن‌ها را از شرایط ایده‌آل دور نگه می‌دارد و شاید آن‌ها در جام جهانی هم حضور نداشته باشند. این اقدام باشگاه قطری در حالی صورت گرفته بود که به گفته کی‌روش، چند هفته قبل سرمربی تیم ملی و نایب رئیس فدراسیون فوتبال با حضور در باشگاه الاهلی اجازه تمرین کنعانی‌زادگان و خلیل‌زاده با تیم ملی را به علت تعطیلی لیگ قطر گرفته بودند.

به گزارش ایسنا، بعد از این اظهارات، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال شامگاه دوشنبه در اردوی تیم ملی حاضر شد و به کارلوس کی‌روش وعده داد که با رایزنی‌هایی که از طریق فدراسیون فوتبال قطر انجام خواهد شد، کنعانی‌زادگان و خلیل زاده بتوانند به اردوی تیم ملی ایران برگردند.

با توجه به ارتباط خوب ایران و قطر در زمینه‌های مختلف از جمله قرارداد بلند مدت طرفین برای هر گونه همکاری ورزشی، فدراسیون فوتبال ایران از همتای قطری خود خواسته زمینه بازگشت کنعانی‌زادگان و خلیل‌زاده به تیم ملی ایران را با توجه به تعطیلی مسابقات باشگاهی این کشور فراهم کند.

انتظار می‌رود این دو مدافع لژیونر و تاثیرگذار تیم ملی ایران تا پایان هفته به تهران برگردند و در تمرینات تیم ملی فوتبال حضور داشته باشند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها