کد خبر: 582762
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۵ ۱۹:۱۲:۵۲
| |

کی‌روش:

جلسه تمرینی خوبی مقابل تونس بود/ ما گل خوردن و باختن را دوست نداریم

​سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از شکست ملی پوشان در آخرین بازی تدارکاتی خوب در دیدار برابر تونس گفت: باخت و گل خوردن را دوست نداریم و فرصت‌های خوبی پیش از پنالتی تونس در اختیار داشتیم.

جلسه تمرینی خوبی مقابل تونس بود/ ما گل خوردن و باختن را دوست نداریم
کد خبر: 582762
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۵ ۱۹:۱۲:۵۲

تیم ملی فوتبال کشورمان امروز در قطر در آخرین بازی تدارکاتی خود به مصاف تونس رفت و بازی را واگذار کرد. این بازی محک جدی برای ملی پوشان بود تا خود را آماده اولین بازی خود در جام جهانی 2022 قطر مقابل انگلیس کنند.

به گزارش ایسنا، کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره دیدار برابر تونس توضیحاتی ارائه داد که می خوانید:

*جلسه تمرینی خوبی مقابل تونس بود. ما از همه بازیکنان استفاده کردیم و به تمرینات خودمان در روزهای آتی ادامه خواهیم داد. فرصت خوبی بود که بازیکنان حاضر در اروپا و خارج از کشور را ببینیم. بعد از هفته‌ها فرصت مناسبی بود که در کنار هم تمرین کنیم و بازی کنیم. قطعا نتیجه خوبی نبود. ما گل خوردن و باختن را دوست نداریم. قبل از پنالتی فرصتهایی داشتیم که این فرصت‌ها را از دست دادیم.

*مهمترین موضوع این است که توانستیم از بازی تمرینی برای آماده‌سازی پیش از دیدار برابر انگلیس استفاده کنیم.

*من همچنین می‌خواهم قدردانی خودم را از تیم ملی تونس اعلام کنم که آمادگی‌شان را برای کمک به برنامه آماده‌سازی‌مان نشان دادند و البته این بازی برای آنها هم خوب بود. ولی آنها با در نظر گرفتن اینکه بازی ما هفته آینده دوشنبه است تیم‌شان را در اختیار آماده‌سازی ما قرار دادند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها