کد خبر: 582717
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۵ ۲۰:۴۰:۵۱
| |

سوال یک روزنامه از سازمان اوج؛ چرا در دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر به جای رستم و اسفندیار، علی دایی و مهدوی‌کیا تیم ملی را بدرقه نمی‌کنند؟

روزنامه آرمان ملی نوشت: در این دیوارنگاره، شخصیت‌های شاهنامه‌ در حال بدرقه ملی‌پوشان هستند. درحالی که شکل منطقی می‌توانست این طور باشد که از اسطوره‌هایی فوتبال کشور همچون علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا بهره گرفته شود.

سوال یک روزنامه از سازمان اوج؛ چرا در دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر به جای رستم و اسفندیار، علی دایی و مهدوی‌کیا تیم ملی را بدرقه نمی‌کنند؟
کد خبر: 582717
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۵ ۲۰:۴۰:۵۱

روزنامه آرمان ملی در گزارشی به دردسرهای دیوارنگاره میدان ولیعصر برای تهیه‌کنندگان آن پرداخته و با اشاره به تصویر اخیر این دیوارنگاره که درباره مسابقات جام‌جهانی قطر است پرسیده چرا به جای اسطوره‌های فوتبال ایران، رستم و اسفندیار و زال تیم ملی فوتبال را بدرقه کرده‌اند؟

به گزارش آرمان ملی، دیوارنگاره‌های دردسرساز در میدان ولی‌عصر! دیوارنگاره‌‌هایی که سعی دارد با جامعه پیوند برقرار کرده و تصاویری را ارائه کند که متناسب با موضوعات مورد توجه جامعه باشد، اما ظاهرا دیوار‌نگاره اجتماعی تبدیل به دیوارنگاره اعتراضی شده است. 

در ادامه این گزارش با بیان این مقدمه که دیوارنگاره جدید، با نمایی از چهره‌های اساطیری همچون رستم، آرش، اسفندیار، سیاوش، زال و گردآفرید است که بازیکنان فوتبال را راهی میدان بازی می‌کنند، پرسیده شده است: در این دیوارنگاره، شخصیت‌های شاهنامه‌ای مثل رستم‌دستان، در حال بدرقه ملی‌پوشان هستند. درحالی که شکل منطقی و واقع‌بینانه ماجرا می‌توانست این طور باشد که از اسطوره‌هایی فوتبال کشور همچون ناصر حجازی، علی دایی، احمدرضا عابدزاده و مهدی مهدوی‌کیا بهره گرفته شود. اکنون این سوال از سوی برخی مطرح است که آیا اعتراضات برخی بازیکنان فوتبال منجر به عدم نمایش تصویر آنها در دیوارنگاره شده است؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    پنجشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱

    واقعا این سوال مصداق ضرب المثل "ایراد بین اسرائیلیه"
    سوال کننده محترم احتمالا فهمی از نمادشناسی نداره

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها