اصولی:

حذف ایران از جام جهانی مبنایی ندارد

​عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال می‌گوید تیم‌ملی در قطر مشکلی از بابت امکانات نخواهد داشت.

حذف ایران از جام جهانی مبنایی ندارد
کد خبر: 581603
|
۱۴۰۱/۰۸/۱۷ ۱۹:۲۳:۰۴

احسان اصولی، عضو هیات رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص درخواست اوکراین برای حذف تیم ملی فوتبال ایران از جام جهانی واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، صحبت های عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال را می خوانید:

حذف ایران از جام جهانی

اصلا چنین چیزی وجود ندارد و مبنای این صحبت درست نیست.

امورات تیم ملی 

خوشحالم با کمک خدا و با درایت و مدیریت مدیران فدراسیون، امورات مربوط به تیم‌ملی به بهترین شکل ممکن محقق شد و در آستانه رویداد بزرگ جام جهانی، تیم‌ملی ما با نشاط، قدرت و صلابت حضور پیدا می‌کنند. امروز بحث رونمایی از تیم‌ملی است که با نشان تجاری ایرانی در این رویداد جهانی است. ما به در کنار این که به بازیکنان تیم‌ملی‌مان افتخار خواهیم کرد، یک نشان ایرانی برای اولین بار در رویداد بزرگ جام جهانی خودنمایی خواهد کرد. همه این‌ها دست به دست هم می‌دهد و ان‌شاءالله دل هواداران فوتبال خوشحال می‌شود.

دستیار ایرانی

همانطور که قبلا گفتم، دستیار ایرانی سرمربی تیم ملی توسط ایشان معرفی می‌شود. آقای کی‌روش معرفی کرده‌اند و پیگیری‌هایش در حال انجام شدن است. امیدوارم برای روز پنجشنبه اعلام شود.

دستیار پرتغالی

هنوز دقیق اطلاع ندارم ولی خبرش را دیده‌ام. پیگیری می‌کنیم که چه اتفاقی افتاده است.

مشکلات هتل محل اسکان تیم‌ملی

همه چیز ماه‌ها با هماهنگی‌ انجام شده است. محل اقامت تیم‌ملی از بین هتل‌هایی است که فیفا اعلام کرده است. این هتل براساس پروتکل‌های موجود انتخاب شده است و همکاران ما از بخش‌های مختلف هتل را دیده‌اند. رئیس فدراسیون فوتبال پنجشنبه بازدیدی از کمپ خواهد داشت. شرایط مطلوب است و هیچ نگرانی‌ای وجود ندارد. تاکید می‌کنم تیم‌ملی با بالاترین استانداردهای ممکن در قطر، امکانات خواهد داشت تا تیم در شرایط خوبی در جام جهانی حضور پیدا کند.

بازی تدارکاتی با تونس

بازی با تونس قطعی است و این دیدار در پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها