کد خبر: 581557
|
۱۴۰۱/۰۸/۱۷ ۱۲:۱۷:۱۵
| |

منتظر تصمیم تلخ کی‌روش باشید

گفته می شود سرمربی تیم ملی پیش از بازی با نیکاراگوئه اسامی ۲۶ بازیکن تیم ملی را اعلام خواهد کرد.

منتظر تصمیم تلخ کی‌روش باشید
کد خبر: 581557
|
۱۴۰۱/۰۸/۱۷ ۱۲:۱۷:۱۵

کارلوس کی روش همیشه می گوید تلخ ترین بخش مربیگری انتخاب گزینه های نهایی برای تشکیل تیم است چرا که شما مجبور می شوی روی نام چند بازیکن با وجود شایستگی قلم قرمز بکشی.

به گزارش خبرورزشی، او پیش تر خطاب به بازیکنان گفته است؛ گاهی برای انجام این کار ساعت ها با دستیارانش کلنجار می رود و دچار سردرد می شوند تا جایی که مجبور به خوردن قرص می شوند. اما گزیزی از این تصمیم نیست به این خاطر که همه تیم ها برای شرکت در تورنمنت ها از جمله جام جهانی با محدودیت مواجه هستند.

کارلوس کی روش تا چند روز دیگر باید یک تصمیم تلخ بگیرد. قلم قرمز روی نام چند بازیکن. گفته می شود سرمربی تیم ملی پیش از بازی با نیکاراگوئه اسامی ۲۶ بازیکن تیم  ملی را اعلام خواهد کرد و در ادامه این لیست در صورتی دستخوش تغییر می شود که بازیکنی مصدوم شود. تا پیش از این تصمیم احتمالا کارلوس کی روش با ملی پوشان صحبت خواهد کرد. قطعا یکی از وعده هایی که سرمربی تیم ملی به بازیکنان خط خورده می دهد، جام ملت های آسیا است. به خصوص که کارلوس کی روش پیش تر هم گفته بود در صورتی که در جام ملت ها همراه تیم ملی باشد بعد از جام جهانی چند بازیکن را به خاطر شرایط سنی خط خواهد زد تا جا برای جوان تر ها باز شود.

به نظر می رسد دو دروازه بان به همراه سامان فلاح مدافع جوان تیم پیکان و یکی از مدافعان چپ احتمالا امید نورافکن و ... جز خط خورده های تیم ملی در آستانه جام جهانی باشند.  

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها