کد خبر: 575214
|
۱۴۰۱/۰۷/۰۱ ۰۸:۳۵:۳۴
| |

مجید جلالی، کارشناس فوتبال:

کی‌روش دیسیپلین تیم ملی را برگرداند

ظرفیت فوتبال ما این نیست که از گروه خود صعود کنیم

کارشناس فوتبال ایران می‌گوید تیم ملی در دو بازی دوستانه پیش رو باید به دنبال مشخص کردن شیوه بازی باشد.

کی‌روش دیسیپلین تیم ملی را برگرداند
کد خبر: 575214
|
۱۴۰۱/۰۷/۰۱ ۰۸:۳۵:۳۴

مجید جلالی، کارشناس فوتبال درباره لیست بازیکنانی که به  اردوی تیم ملی در اتریش دعوت شدند، اظهار کرد: نفراتی که الان در تیم ملی حضور دارند، از بهرین بازیکنان هستند و اگر ۱۰ مربی دیگر هم قرار بود لیست بدهند، همگی همین لیست را می‌دادند. شاید در بین ۱۰ بازیکن فقط یک نفر  در لیست مربی دیگر تغییر می‌کرد. با این حال باید ببینم ترکیب اصلی تیم در دو بازی دوستانه چه نفراتی خواهند بود و بعد بررسی کنیم که میانگین سنی تیم چقدر است. با توجه به شیوه‌ای که ما می‌خواهیم بازی کنیم، میانگین سنی بسیار مهم است. باید دو بازی تدارکاتی تیم ملی را ببینیم و بعد به طور دقیق اظهار نظر کنیم.

به گزارش ایسنا، بخش هایی از گفت و گوی جلالی را در ادامه می خوانید:

*از نظر کلاس بازی هنوز به سطحی نرسیدیم که مثلا برابر انگلیس حمله کنیم. باید در مدار واقعیت‌ها شیوه بازی خودمان را انتخاب کنیم. از نظر سبک کار مربیان، شاید شیوه بازی متفاوت باشد اما اینکه در جام‌جهانی مجور به دفاع کردن می‌شویم، امری اجتناب ناپذیر است. با توجه به زمانی که برای آماده‌سازی داریم، نمی‌توانیم بگوییم پلن A و پلن B داشته باشیم. اگر این پلن‌ها را داشته باشیم آرمانی است اما با زمان کمی که تا جام‌جهانی در اختیار داریم، اجرایی کردن این برنامه‌ها کار سختی است.

*با توجه به مواردی که از تیم ملی می‌شنیدیم، تغییرات در تیم ملی باعث شده دیسیپلین تیم ملی بهتر شود اما اینکه از نظر فنی تیم بهتر شده است یا خیر، با گذشت زمان می‌توانیم صحبت کنیم.

*اینکه باید امید داشته باشیم و اراده‌ای برای صعود داشته باشیم، باید باشد اما خودمان می‌دانیم ظرفیت فوتبال ما این نیست که از گروه صعود کنیم. اگر هم به آن مرحله برسیم، این در مدار ظرفیت‌های ما نیست اما اتفاق خوبی رخ داده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها