مصائب انتخاب ۲۶ مسافر جام جهانی ۲۰۲۲

با توجه به تصمیمات اخیر کارلوس کی‌روش می‌توان فهمید ۵ بازیکن شانسی برای بازگشت به تیم ملی و حضور در جام جهانی ندارند.

مصائب انتخاب ۲۶ مسافر جام جهانی ۲۰۲۲
کد خبر: 581244
|
۱۴۰۱/۰۸/۱۵ ۱۳:۳۱:۴۷

کارلوس کی‌روش در یکی، دو هفته اخیر بی‌سروصدا روی نام ۵ بازیکن تیم ملی خط قرمز کشیده است. این تصمیم به دلیل عملکرد ضعیف این بازیکنان در مسابقات باشگاهی یا در تمرینات تیم ملی نبوده است، چراکه در این تمرینات بازیکنان بیشتر از تمرینات تاکتیکی، ریکاوری می‌کردند. اتخاذ چنین تصمیمی به دلیل ترافیکی است که در خطوط سه‌گانه تیم ملی وجود دارد و به‌زودی در سایر پست‌ها هم شاهد خط خوردن چند بازیکن سرشناس خواهیم بود.

به گزارش تسنیم، کارلوس کی‌روش در پایان هفته یازدهم لیگ برتر، ابتدا آرمین سهرابیان و محمد خدابنده‌لو از تیم گل‌گهر را خط زد. این دو بازیکن در تماس با مهدی خراطی، مدیر اجرایی تیم ملی متوجه شدند که نباید برای حضور در تمرینات ریکاوری تیم ملی به تهران سفر کنند که برای آنها به معنای از دست دادن شانس شرکت در مسابقات جام جهانی است.

در ادامه، سه بازیکن استقلال هم متوجه شدند از لیست کارلوس کی‌روش کنار گذاشته شده‌اند و نباید در تمرینات ریکاوری بعد از بازی با نساجی شرکت کنند. محمد محبی، مهدی مهدی‌پور و مهدی قایدی بعد از قهرمانی به همراه استقلال در سوپر جام به تهران برگشتند تا در تمرینات ریکاوری در کمپ تیم‌های ملی شرکت کنند، اما متوجه شدند در لیست کارلوس کی‌روش جایی ندارند و باید برای استفاده از تعطیلات دو هفته‌ای که از سوی ساپینتو در نظر گرفته شده برنامه‌ریزی کنند.

به نظر می‌رسد که این ۵ بازیکن دیگر شانسی برای بازگشت به اردوی تیم ملی ندارند، چراکه در غیر این‌ صورت کارلوس کی‌روش به آنها اجازه می‌داد تا همچنان جزو بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی باشند. البته از بین بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی، چند بازیکن دیگر هم خط خواهند خورد، چون در نهایت سرمربی تیم ملی باید ۲۶ مسافر را برای حضور در دوحه و جام جهانی انتخاب کند.

رویای حضور در جام جهانی برای این ۵ بازیکن به پایان رسیده است؛ به ویژه برای محمد محبی، بازیکنی که به بهانه همراهی تیم ملی در جام جهانی از سانتاکلارا به استقلال آمد. او با زدن ۴ گل برای استقلال در هفته‌های گذشته بهترین بازیکن استقلال در فاز تهاجمی بوده و بعد از قهرمانی به همراه آبی‌ها در سوپر جام، انتظار داشت در لیست نهایی تیم ملی برای سفر به دوحه جای بگیرد. شانس حضور در عرصه مسابقات ملی هنوز برای همه این بازیکنان ادامه دارد، چراکه بعد از جام جهانی، جام ملت‌های آسیا در راه است و به طور حتم در ادامه مسیر و بعد از جام جهانی ترکیب تیم ملی دستخوش تغییر خواهد شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها