کد خبر: 284915
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۵ ۱۹:۳۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای ورزشی/ ۲۵ فروردین‌ماه ۱۳۹۸

از حمله تند کی‌روش به مهدی تاج تا مصاحبه تند زنوزی علیه فروزان

حمله تند کی‌روش به مهدی تاج، واکنش برانکو به صحبت‌های جعفر کاشانی، ابراز تاسف اینفانتینو از نژادپرستی در فوتبال، مصاحبه تند مدیرعامل تراکتورسازی علیه محسن فروزان و... از مهم‌ترین خبرهای ورزشی 25 فروردین‌ماه است.

از حمله تند کی‌روش به مهدی تاج تا مصاحبه تند زنوزی علیه فروزان
کد خبر: 284915
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۵ ۱۹:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ رئیس فدراسیون فوتبال به تعهداتش عمل نکرد؛ کارلوس کی‌روش با حمله‌ای تند به مهدی تاج تایید کرد از فدراسیون فوتبال ایران به فیفا شکایت کرده است. او گفت که شخص تاج باعث شده این شکایت را علیه فدراسیون ایران در بخش حقوقی فیفا باز کند.

همه می‌خواهند قهرمان ایران را پایین بکشند؛ برانکو، سرمربی پرسپولیس در واکنش به اظهار نظر بازیکنان مبنی بر اینکه اعضای هیأت مدیره باشگاه را نمی‌شناسند، گفت: احتمالاً بازیکنان به جز عرب و کاشانی، کادر جدید مدیریتی را نمی‌شناسند. من هم فقط این دو نفر و آقای نبی را می‌شناسم.

زنوزی به حواشی اخیر فروزان واکنش نشان داد؛ بعد از حواشی پیش آمده در دیدار تراکتورسازی و سپیدرود و اتهام‌هایی که علیه محسن فروزان مطرح شد، مالک باشگاه تراکتورسازی با بیان اینکه این باشگاه برای استعلام از وضعیت محسن فروزان به فدراسیون فوتبال نامه نوشته است، گفت: چرا به کسی که قبلا محکوم شده بود دوباره اجازه بازی داده‌اند؟ محسن فروزان بعد از این صحبت‌های زنوزی اعلام کرد که از او به دادگاه شکایت خواهد کرد.

ابراز تاسف رئیس فیفا از نژادپرستی در فوتبال؛ جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا با ابراز تاسف از نژادپرستی در فوتبال اعلام کرد این پدیده هیچ جایگاهی در این رشته و جوامع ندارد.

نقش برانکو در پرسپولیس بسیار ویژه است؛ ایرج عرب، مدیرعامل پرسپولیس در مورد صحبت‌های اخیر جعفر کاشانی مبنی بر اینکه موفقیت‌های اخیر پرسپولیس حاصل تلاش تمام مجموعه پرسپولیس بوده و نه صرفاً حضور برانکو، گفت: به نظر می‌آید برداشتی اشتباه از صحبت‌‌های ایشان شده است. قطعاً نقش آقای برانکو در پرسپولیس بسیار ویژه است. اگرچه من اعتقاد دارم هر فردی که در باشگاه پرسپولیس مسئولیت دارد، نقش او ویژه است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها