کد خبر: 578210
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۵ ۰۷:۵۹:۳۶
| |

امباپه: در پاریس خوشحالم

هرچند این روزها اخباری مبنی بر احتمال جدایی ام باپه از پاری سن ژرمن به گوش می‌رسد اما این بازیکن بعد از بازی برابر مارسی تمام این اخبار را تکذیب کرد.

امباپه: در پاریس خوشحالم
کد خبر: 578210
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۵ ۰۷:۵۹:۳۶

کیلیان ام باپه در تابستان بعد از کش و قوس های زیاد حاضر شد که قراردادش را با تیم پاریسی تمدید کند. 

به گزارش ایسنا، ام باپه مورد توجه رئال مادرید بود و خود این بازیکن هم دوست داشت که راهی کهکشانی ها شود اما در نهایت او به مدت دو فصل دیگر قراردادش را تمدید کرد و در تیم پاریسی ماندنی شد.

روزنامه مارکا اخیرا فاش کرد که ام باپه از وضعیت خود در پاری سن ژرمن راضی  نیست و قصد جدایی از این تیم را در فصل نقل و انتقالات زمستانی دارد که این باعث شد تا بار دیگر بحث جدایی این بازیکن جوان از پاری سن ژرمن جدی شود.

ام باپه بعد از پیروزی برابر مارسی در هفته یازدهم لیگ فرانسه سکوت خود را شکست و به احتمال جدایی اش از پاریس سن ژرمن در زمستان واکنش نشان داد.

او گفت: نه این حقیقت ندارد که من با سران باشگاه پاری سن ژرمن به مشکل خورده ام و از آنها عصبانی هستم. من از حضور در پاری سن ژرمن بسیار خوشحال هستم و خواستار جدایی از تیم در زمستان نشده ام. این اخبار چند ساعت قبل از بازی برابر بنفیکا در لیگ قهرمانان اروپا منتشر شد و من دلیل آن را متوجه نشدم.

ستاره جوان پاریسی ها و تیم ملی فوتبال فرانسه ادامه داد: من به این شایعات چه از دور و چه از نزدیک توجه نمی کنم بلکه مانند هر شخص دیگری شوکه شدم.

پاری سن ژرمن با پیروزی که برابر مارسی به دست آورد در صدر جدول رده بندی باقی ماند و اختلافش را با تیم دوم به سه امتیاز افزایش داد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها