کد خبر: 577573
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۰ ۰۷:۵۲:۱۶
| |

واکنش مربی PSG به جدایی امباپه

شایعه جدایی کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن دوباره مطرح شده به طوری که سرمربی این تیم مجبور به واکنش نسبت به این شایعه شده است.

واکنش مربی PSG به جدایی امباپه
کد خبر: 577573
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۰ ۰۷:۵۲:۱۶

پاری سن ژرمن در دیدار برگشت برابر بنفیکا هم از کسب پیروزی ناتوان ماند.

به گزارش ایسنا، این بازی تحت تاثیر گمانه زنی های زیادی بود که درباره جدایی کیلیان ام باپه از پاری سن ژرمن به گوش رسید که البته این بازیکن توانست تک گل تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

 کیلیان ام باپه در تابستان تا آستانه جدایی از پاری سن ژرمن پیش رفت.این بازیکن دوست داشت که راهی رئال مادرید شود اما او در نهایت بعد از دخالت دولت فرانسه قراردادش را با تیم پاریسی دو ساله دیگر تمدید کرد و در تیم ماندنی شد.

ام باپه طبق اعلام روزنامه مارکا از ماندن در پاری سن ژرمن راضی نیست و احساس خیانت می کند. مارکا نوشت، ام باپه به دنبال جدایی از پاری سن ژرمن است و درخواست جدای در زمستان سال جاری را داده است.

این روزنامه اسپانیایی اما از دو شرط باشگاه پاری سن ژرمن برای موافقت با جدایی ام باپه خبر داد و نوشت: سران باشگاه پاری سن ژرمن سرانجام با جدایی ام باپه موافقت کردند اما دو شرط دارند نخست اینکه این بازیکن به هیچ وجه نمی تواند در زمستان تیم را ترک کند و برای جدایی باید تا تابستان صبر کند و دوم اینکه او می تواند راهی هر تیمی به استثنای رئال مادرید شود.

گالتیه به جدایی ام باپه واکنش نشان داد و گفت: رسانه ها زیاد درباره جدایی ام باپه نوشتند اما من با این بازیکن فعلا صحبت نکرده ام. تمام تمرکز ما روی دیدار با بنفیکا بود و به زودی با ام باپه در این زمینه صحبت می کنم. ام باپه بار دیگر نشان داد که چه بازیکن خوبی است. او با نهایت جدیت و تمرکز بازی کرد و توانست تک گل تیم را به ثمر رساند البته او گل دیگری هم زد که داور مردود اعلام کرد. از این همه شایعاتی که درباره این بازیکن آن هم قبل از بازی با بنفیکا به گوش رسید شگفت زده شدم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها