کد خبر: 578072
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۴ ۰۹:۲۵:۱۴
| |

کی‌روش بازی کدام پرسپولیسی را دوست دارد؟

پرسپولیس یک هافبک فوق العاده دارد که دل مربی پرتغالی تیم ملی را ربوده است، بازیکنی که پیش از کی روش نیز مورد علاقه دراگان اسکوچیچ کروات بود.

کی‌روش بازی کدام پرسپولیسی را دوست دارد؟
کد خبر: 578072
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۴ ۰۹:۲۵:۱۴

کارلوس کی‌روش در پست هافبک دفاعی، احمد نوراللهی، سعید عزت اللهی، امید ابراهیمی و حتی احسان حاج صفی را به عنوان شاگردان قدیمی خودش در اختیار دارد اما به نظر می رسد یک هافبک دفاعی جدید نیز دل کارلوس کی‌روش را ربوده باشد.

به گزارش خبرورزشی، میلاد سرلک در دو بازی دوستانه تیم ملی فقط ۴۵ دقیقه بازی کرد اما ظاهرا عملکرد او در همین ۴۵ دقیقه و اردوی اتریش قابل قبول بوده است. پس از بازگشت از اردوی اتریش، این هافبک دفاعی ملی پوش جلوی تراکتور تبریز بازی کرد اما در دیدار بعدی پرسپولیس دچار مصدومیت شد. سرلک در اواخر نیمه اول بازی با سپاهان از ناحیه همسترینگ ابراز درد خفیف داشت که به همین دلیل در بین دو نیمه با تشخیص کادر پزشکی، از ادامه بازی او جلوگیری و اقدامات اولیه برای این بازیکن آغاز شد.

برای میلاد سرلک ام‌آرآی انجام و با دریافت پاسخ آن به صورت قطعی مشخص شد این بازیکن از ناحیه همسترینگ دچار کشیدگی شده است. هافبک شماره ۱۰ پرسپولیس دیدار بعدی تیمش مقابل مس رفسنجان را از دست داد. نکته جالب اینکه با وجود مصدومیت او توسط کارلوس کی‌روش به تمرینات ریکاوری تیم ملی در تهران و ساختما پک دعوت شد. سپس در این زمینه طی صحبتی که کادرفنی تیم ملی با پرسپولیس داشت، قرار شد تا این بازیکنان تا زمان دستیابی به آمادگی و عبور از مصدومیت، کار را در مجموعه پک و زیر نظر پزشکان تیم ملی دنبال کند. این خواست شخص کارلوس کی‌روش بود که نشان از علاقمندی سرمربی پرتغالی به هافبک اصفهانی پرسپولیس داشت.

این درحالی بود که میلاد سرلک هافبک مورد علاقه دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات و سابق تیم ملی بود. تصور می شد با اخراج اسکوچیچ، وضعیت میلاد سرلک نیز در تیم ملی دستخوش مسائلی شود اما به نظر می رسد او بازیکن مورد علاقه سرمربی جدید باشد. اگر در آینده دیدید میلاد سرلک به همراه سایر ملی پوشان به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر سفر یا حتی در این رقابت ها برای ایران بازی کرد چندان تعجب نکنید!

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها