هافبک پرسپولیس جام جهانی را از دست داد؟

میلاد سرلک، هافبک دفاعی پرسپولیس در دیدار برابر سپاهان مصدوم شد و احتمالا دربی تهران و همچنین جام جهانی را از دست بدهد.

هافبک پرسپولیس جام جهانی را از دست داد؟
کد خبر: 577129
|
۱۴۰۱/۰۷/۱۷ ۱۱:۱۹:۵۲

پرسپولیس در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف سپاهان رفت که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. بعد از پایان این دیدار پرسپولیس صدر را از دست داد اما این بازی یک خبر مهم برای کی روش مربی تیم ملی فوتبال ایران داشت و آن هم مصدومیت هافبک دفاعی پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران بود.

به گزارش خبر ورزشی، میلاد سرلک در نیمه اول دیدار تیم‌های پرسپولیس مقابل سپاهان در اصفهان دچار آسیب‌دیدگی شد و همین مساله باعث شد در بین دو نیمه تعویض شود و جایش را به سینا اسدبیگی بدهد. در مورد آسیب‌دیدگی او کادرپزشکی پرسپولیس گزارش دقیقی به کادر فنی نداده‌اند و تشخیص دقیق را به بعد از دیدن جواب MRI  سپرده‌اند. این در حالی است که سرلک ظهر دیروز خودش را به مربیان تیم ملی در ایفمارک معرفی کرد و آنها را در جریان مصدومیتش قرار داد.

از آنجا که مصدومیت سرلک از ناحیه همسترینگ است امکان دارد درصورت جدی بودن این آسیب‌دیدگی چند هفته‌ای دور از میادین باشد. در این صورت بازی کردن سرلک در دربی هم به خطر خواهد افتاد. امروز به‌طور دقیق میزان آسیب‌دیدگی هافبک ملی‌پوش سرخپوشان مشخص خواهد شد. خبر بد دیگر برای او هم این است که اگر مدت زمان بهبودی‌اش طول بکشد ممکن است در لیست نهایی تیم ملی برای اعزام به قطر هم قرار نگیرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها