کد خبر: 576319
|
۱۴۰۱/۰۷/۱۰ ۱۹:۲۷:۳۶
| |

پرسپولیس باخت و صدرنشین ماند / طلسم تراکتور شکست

​تراکتور بعد از شش شکست متوالی مقابل پرسپولیس به پیروزی دست یافت و اولین باخت شاگردان گل‌محمدی را در فصل جاری رقم زد.

پرسپولیس باخت و صدرنشین ماند / طلسم تراکتور شکست
کد خبر: 576319
|
۱۴۰۱/۰۷/۱۰ ۱۹:۲۷:۳۶

پرسپولیس و تراکتور از هفته هفتم لیگ برتر ایران، در حالی از ساعت ۱۸:۰۳  به مصاف هم رفتند که قرار بود این دیدار در ساعت 17:30 آغاز شود و با تاخیر 33 دقیقه ای شروع شد.

*در این دیدار شاگردان قربان‌ بردیف توانستند میزبان خود را با تک گل محمد عباس زاده در دقیقه 75 شکست دهند.

*محمد عباس‌زاده در دقیقه ۷۵ با بیرانوند تک به تک شد که دروازه‌بان پرسپولیس یک بار شوت او را مهار کرد اما روی ریباند توپ دوباره به عباس‌زاده رسید و ضربه او اینبار به تور دروازه بیرانوند چسبید و سه امتیاز ارزشمند را برای تراکتوری ها به ارمغان آورد.

*مهدی ترابی هافبک پرسپولیس نیز در این بازی یک پنالتی را از دست داد تا شانس سرخ ها برای به تساوی کشاندن بازی از دست برود.

*از دیگر نکات این دیدار عدم حضور هواداران در ورزشگاه بود. مسابقه دو تیم بدون حضور تماشاگران برگزار شد.

*علی نعمتی و علیرضا بیرانوند از پرسپولیس و محمدرضا اخباری، ریکاردو آلوز، ابوالفضل رزاق‌پور و هادی محمدی از تراکتور بازیکنانی بودند که از داور بازی کارت زرد دریافت کردند.

*پرسپولیس دراین بازی با ترکیب علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی (وحید امیری ۶۱)، سروش رفیعی (محمد عمری ۶۱)، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی (سیامک نعمتی ۲+۹۰)، میلاد سرلک (وحدت هنانوف ۲+۹۰)، سینا اسدبیگی (مهدی عبدی ۷۹)، سعید صادقی و یورگن لوکادیا به میدان رفت.

*تراکتور نیز در این بازی خارج از خانه با محمدرضا اخباری، هادی محمدی، سید محمد حسینی، حجت حق وردی، رضا اسدی، ریکاردو آلوز، محمد آقاجان‌پور، ابوالفضل رزاق‌پور، گوستاوو (صفا هادی ۸۱)، مهدی هاشم‌نژاد (محمد قنبری ۶۵) و محمد عباس‌زاده در بازی حاضر شد.

پرسپولیس با وجود قبول شکست در این بازی خانگی به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به استقلال همچنان در صدر جدول لیگ برتر باقی ماند. تراکتور نیز با این 3 امتیاز به رده پنجم جدول صعود کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها