رئیس کمیته داوران: بازی تراکتور - پرسپولیس را داور نیمه تمام گذاشته است

رئیس کمیته داوران اعلام کرد، سیدرضا مهدوی داور دیدار تیم‌های تراکتور و پرسپولیس با تشخیص خود این بازی را نیمه تمام گذاشته است.

رئیس کمیته داوران: بازی تراکتور - پرسپولیس را داور نیمه تمام گذاشته است
کد خبر: 553296
|
۱۴۰۱/۰۳/۰۲ ۱۳:۵۱:۴۴

خداداد افشاریان در جمع خبرنگاران درباره حضور سیدرضا مهدوی داور دیدار تراکتور - پرسپولیس در کمیته انضباطی اظهار داشت: این جلسه درباره بازی پرسپولیس - تراکتور بود. کمیته انضباطی داور ما را خواسته بود و او هم گزارش مکتوب خود را به کمیته انضباطی خواهد داد و بعد هم می‌رود دنبال زندگی‌اش!

به گزارش تسنیم، وی در واکنش به این سؤال که آیا مهدوی تصمیم درستی برای نیمه تمام ماندن دیدار تراکتور و پرسپولیس داشته است، گفت: به هر حال تصمیم داور در همه بازی‌ها نهایی است. داور با توجه به رفتارها تصمیمش را می‌گیرد. من از تصمیم داور حمایت می‌کنم. با داور هم صحبت کردم و گفت امنیت برای بازی نبود و بازی را تعطیل کرده است.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال درباره دیدارهای پیش رو تیم ملی نیز توضیح داد: بازی با کانادا قطعی و قرارداد بسته شده است، در ادامه هم برای دریافت ویزا اقدام خواهد شد. به حدی بازی‌های لیگ برتر حساس است که فعلاً حواسم به کمیته داوران است. در مورد تیم ملی از آقای ماجدی و اصولی سؤال کنید.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها