کد خبر: 574425
|
۱۴۰۱/۰۶/۲۶ ۱۲:۲۳:۴۰
| |

بازداشت مهاجم پیشین پرسپولیس به دلیل آزار نامزدش

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس، به دلیل بی‌توجهی به احضاریه دادگاه، بازداشت شد.

بازداشت مهاجم پیشین پرسپولیس به دلیل آزار نامزدش
کد خبر: 574425
|
۱۴۰۱/۰۶/۲۶ ۱۲:۲۳:۴۰

آنتونی استوکس بازیکن اسبق سلتیک، که چند سالی در لیگ برتر ایران به میدان رفت، پس از عدم حضور در دادگاه توسط پلیس بازداشت شد.

به گزارش ایرنا، به نقل از سایت گلاسکو،این فوتبالیست ۳۴ ساله به دلیل اذیت و آزار و تعقیب نامزد سابقش( ارسال روزانه ۱۰۰ پیامک تهدیدآمیز)، قرار بود روز جمعه در دادگاهی در همیلتون اسکاتلند حضور یابد اما به دلیل بی‌توجهی به احضاریه مقام قضایی، حکم بازداشت او صادر شد.

مهاجم پیشین پرسپولیس در سپتامبر ۲۰۱۹ به مدت چهار سال از برقراری هرگونه ارتباط(اعم از ارتباط تلفنی و پیامی) با نامزد خود محروم شد و صدور حکم نهایی برای او به شرط خوش‌رفتاری، به حالت تعلیق درآمد.

با این وجود، استوکس بعدا اعتراف کرد با ارسال مکرر ایمیل و پیام به نامزد سابق و مادر وی، در ماه‌های نوامبر و دسامبر ۲۰۱۹، این شرط را نقض کرده است. او در اعترافاتش گفته بود از ۱۶ نوامبر تا ۳ دسامبر ۲۰۱۹، پیام‌های  تهدیدآمیز به نامزدش ارسال کرده و در تماس‌های مکرر با والدین او، از الفاظی رکیک استفاده می‌کرده است. قرار بود دادگاه استوکس ماه گذشته برگزار شود اما به دلیل ابتلای او به کووید-۱۹، برگزاری این دادگاه به دیروز موکول شد اما پس از غیبت استوکس در دادگاه، قاضی حکم بازداشت او را صادر کرد. 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها