کد خبر: 574140
|
۱۴۰۱/۰۶/۲۳ ۱۸:۲۵:۴۵
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

شوک به تیم ملی کشتی آزاد؛ امیرمحمد یزدانی در دور نخست به قرعه اسرائیل خورد+ عکس

امیرمحمد یزدانی نماینده وزن ۷۰ کیلوگرم کشورمان در دور اول رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان به قرعه اسرائیل برخورد کرده است.

شوک به تیم ملی کشتی آزاد؛ امیرمحمد یزدانی در دور نخست به قرعه اسرائیل خورد+ عکس
کد خبر: 574140
|
۱۴۰۱/۰۶/۲۳ ۱۸:۲۵:۴۵

در حالی که رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان از ظهر پنجشنبه آغاز می‌شود، روز چهارشنبه قرعه‌کشی این مسابقات برگزار شد و امیرمحمد یزدانی نماینده وزن ۷۰ کیلوگرم کشورمان در دور اول به قرعه اسرائیل برخورد کرده است.

به گزارش اعتمادآنلاین، برنامه مسابقات دقایقی قبل در سایت اتحادیه جهانی کشتی درج شد. قوانین جدید مسابقات قهرمانی جهان به این صورت است که ابتدا قرعه‌کشی انجام می‌شود و صبح روز مسابقه وزن‌کشی صورت می‌‌گیرد.

چند منبع آگاه در این زمینه اطلاع دادند با توجه به اینکه هنوز کشتی‌گیران وزن‌کشی نشده‌اند و اسامی آنها هنوز به صورت رسمی وارد لیست مسابقات نشده، مقامات فدراسیون در تلاش هستند تغییری در جدول برگزاری مسابقه بدهند در غیر این صورت احتمالا کشتی‌گیر کشورمان یا در وزن‌کشی شرکت نمی‌کند یا با وزن بالاتر روی باسکول خواهد رفت تا به صورت قانونی و بدون اینکه مشکلی برای کشتی ایران پیش بیاید به صورت خودکار از مسابقات کنار برود.

تیم کشتی آزاد رژیم صهیونیستی امسال با سه کشتی‌گیر در مسابقات قهرمانی جهان شرکت کرده است و اینکه یکی از این سه نفر دقیقا در دور نخست به قرعه ایران خورده اتفاق عجیبی به نظر می‌رسد که گمانه‌زنی در مورد برخی شیطنت‌ها را افزایش داده است.

قرعه‌کشی کشتی آزاد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها