قهرمان کشتی فرنگی المپیک توکیو از رقابت‌های جهانی انصراف داد/ جنگ به جای ورزش

قهرمان کشتی فرنگی المپیک توکیو به دلیل حضور در جنگ اوکراین و دوری از آمادگی از حضور در رقابت های جهانی بلگراد انصراف داد.

قهرمان کشتی فرنگی المپیک توکیو از رقابت‌های جهانی انصراف داد/ جنگ به جای ورزش
کد خبر: 572727
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۵ ۱۰:۵۴:۱۹

 ژان بلنیوک دارنده مدال طلای المپیک توکیو و نقره المپیک ریو در کشتی فرنگی اعلام کرد آماده نیست و در رقابت های جهانی بلگراد شرکت نخواهد کرد

به گزارش ایسنا، بلنیوک که ۴ مدال جهانی از جمله دو طلا را نیز در کارنامه دارد با وجود اینکه دوبنده تیم ملی کشورش را برای حضور در بلگراد در اختیار داشت اعلام کرد که آماده نیست و نمی‌خواهد در این رقابت ها کشتی بگیرد.

ولودیمیر شاتسکیه سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی اوکراین درباره شرایط کشتی گیران این کشور برای حضور در رقابت های جهانی بلگراد گفت: (به خاطر شرایط جنگی) تقریباً همه نفرات ما سرباز وظیفه هستند و همه آنها در محل یگان های خود بودند. با مساعدت وزیر ورزش و رئیس کمیته المپیک ما توانستیم ورزشکاران را به موقع به اردو بیاوریم و برای این رقابت ها آماده کنیم. آخرین افرادی که توانستیم آنها را به اردو فرا بخوانیم، نیروهای گارد ملی ما بودند. آنها برای مدت طولانی بدون تمرین بودند و به همین خاطر اکنون در تلاش هستیم تا آنها را آماده کنیم اما مشخص است که آنها همچنان سرباز وظیفه هستند، بنابراین در صورت نیاز فوری به یگان های خود باز خواهند گشت.  کشتی گیرانی نیز بودند که از بازگشت به ورزش خودداری کردند و خود را کاملاً وقف خدمت سربازی و ایثار کردند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها