کد خبر: 572720
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۵ ۱۰:۳۹:۵۳
| |

می‌خواهند از پشت به دراگان خنجر بزنند!

با حضور تاج و شدت گرفتن خبر بازگشت کی روش به ایران، رسانه‌های کرواسی هم واکنش منفی نسبت به این موضوع داشته‌اند و به حمایت از هموطن خود مشغول شده‌اند.

می‌خواهند از پشت به دراگان خنجر بزنند!
کد خبر: 572720
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۵ ۱۰:۳۹:۵۳

هنوز مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال ایران انتخاب نشده بود که شایعاتی مبنی بر حضور مجدد کی‌روش روی نیمکت تیم ملی به گوش رسید. شایعاتی که باعث شد تا شرایط برای تیم ملی فوتبال ایران و همچنین دراگان اسکوچیچ مربی کروات آن سخت شود.

به گزارش خبرورزشی، هرچند شرایط این روزهای تیم ملی فوتبال ایران سخت است اما باید گفت این وضعیت تقریبا از زمان حضور اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی فوتبال آغاز شده است. جایی که خیلی از هواداران و پیشکسوتان فوتبال ایران اعتقاد داشتند اسکوچیچ مربی کوچکی است و به درد تیم ملی فوتبال ایران نمی‌خورد. موضوعی که با شکست ایران برابر کره جنوبی بیشتر از گذشته به چشم آمد و شرایط را برای دراگان پیچیده‌تر کرد. حالا که شایعه حضور مجدد کی‌روش روی نیمکت تیم ملی به گوش می‌رسد رسانه‌های کروات به حمایت از هموطن خودشان پرداخته‌اند. در ادامه مهم‌ترین بخش‌های گزارش رسانه‌های کروات درباره تیم ملی ایران را می‌خوانید:

*سایت tportal کرواسی در گزارش خود از تیتر «سرمربی کروات این همه خوشحالی برای ایرانی‌ها به ارمغان آورد و حالا می‌خواهند از پشت خنجر بزنند؟» استفاده کرد و نوشت: «به گزارش رسانه‌های ایران، تا پایان این هفته دراگان اسکوچیچ مربی کروات باید جای خود را به کارلوس کی روش پرتغالی روی نیمکت تیم فوتبال ایران بدهد. اسکوچیچ از فوریه ۲۰۲۰ با موفقیت هدایت ایران را برعهده داشت و با این تیم به طور قانع کننده‌ای به جام جهانی که از ۲۰ نوامبر تا ۱۸ دسامبر در قطر برگزار می‌شود راه یافت، در حالی که کی روش نتوانست با مصر به جام جهانی صعود کند، اما رئیس جدید فدراسیون فوتبال ایران، مهدی تاج در جریان مبارزات انتخاباتی خود برای این سمت، از بازگشت کی روش به نیمکت ایران خبر داد، نیمکتی که مربی پرتغالی هشت سال قبل از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۹ در آن حضور داشت.»

*سایت sportske هم ضمن انعکاس گزارشی مشابه، از تصمیم فدراسیون فوتبال ایران برای برکناری اسکوچیچ متعجب شد و نوشت: «وضعیت باورنکردنی: آنها کرواتی که به جام جهانی رسید را اخراج می‌کنند و یک خارجی را که شکست خورده بود وارد می‌کنند!؟»

*این رسانه همچنین نوشت: «رئیس جدید فدراسیون فوتبال ایران آمد و بلافاصله همه چیز به هم ریخت. قربانی می‌تواند یک مربی بزرگ کروات باشد.»

*سایت index در گزارش خود از تیتر «اسکوچیچ با ایران راهی جام جهانی شد. حالا می‌خواهند او را فراری بدهند؟» استفاده کرده است.

*سایت rijekadanas هم با اشاره به تصمیم رئیس جدید فدراسیون ایران و اتفاقات چند ماه گذشته نوشت: «اسکوچیچ ایران را به جام جهانی رساند، اما برای دومین بار تلاش می‌کنند او را از روی نیمکت بیرون کنند!»

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها