کد خبر: 570264
|
۱۴۰۱/۰۶/۰۱ ۱۵:۰۷:۳۸
| |

اسکوچیچ بدون مربی پرسپولیس ادامه می دهد

امروز شنیدیم دراگان اسکوچیچ هیچ اصراری روی حضور کریم باقری در اردوی تیم ملی ندارد.

اسکوچیچ بدون مربی پرسپولیس ادامه می دهد
کد خبر: 570264
|
۱۴۰۱/۰۶/۰۱ ۱۵:۰۷:۳۸

اردوی تیم ملی از ۲۰ شهریور در کمپ تیم های ملی آغاز می شود و تیم ملی روز ۲۵ شهریور با تیم امید بازی دوستانه انجام می دهدو ۴۸ ساعت بعد از این بازی راهی اتریش می شود تا دو دیدار دوستانه انجام دهد.

به گزارش خبرورزشی، دیدارهای دوستانه تیم ملی در برابر تیم های اروگوئه و سنگال خواهد بود که این بازی ها در تاریخ ۱ و ۵ مهر برگزار می شود.

در حالی که عنوان شد کریم باقری به اردوی جدید تیم ملی ملحق می شود هم اکنون اسکوچیچ به همراه دیگر دستیاران خود کارهای تیم ملی را پیش می برد و صحبت تازه ای با کریم باقری نداشته است. به نظر می رسد سرمربی کروات روی برخی از نقدها ناراحت است. به خصوص در جایی گفته شد که به دلیل عدم حضور کریم باقری در اردوی دوحه برخی از حاشیه ها در تیم ملی شکل گرفته است.

فدراسیون فوتبال در دور جدید تمرینات تیم ملی به کریم باقری گفت باید از بین تیم ملی و پرسپولیس یکی را انتخاب کند که همان طور پیش بینی می شد انتخاب کریم باقری پرسپولیس بود و بدین صورت مربی پرسپولیس شانس حضور در اردوی تیم ملی را از دست داد.

البته همین توصیه به آنالیزور تیم پرسپولیس هم شد اما مهرداد خانبان در ماه های اخیر هم در اردوی تیم ملی حضور پیدا کرده است و هم تیم پرسپولیس؛ گویی این قانون تنها برای حذف کریم باقری بوده است!

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها