کد خبر: 572592
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۴ ۱۴:۵۸:۰۲
| |

محمد مومنی عضو هیات مدیره استقلال:

صدا و سیما باید شرایط استقلال را درک کند

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: حق پخش یک واقعیتی است که وجود دارد و باشگاه‌های مختلف در جهان از این حق استفاده می‌کنند.

صدا و سیما باید شرایط استقلال را درک کند
کد خبر: 572592
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۴ ۱۴:۵۸:۰۲

محمد مومنی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال، درباره حق پخش و مطالبه این حق از سوی باشگاه استقلال، اظهار کرد: در تمام دنیا مقوله حق پخش یک واقعیتی است که وجود دارد و باشگاه‌های مختلف در جهان از این حق استفاده می‌کنند و این پول باعث پیشرفت باشگاه‌ها شده اما در کشور ما این موضوع تاکنون خوب جا نیفتاده است. باشگاه استقلال شرایط صدا و سیما و کشور را درک می‌کند و انصافا مدیریت باشگاه استقلال و جناب آقای آجورلو تعامل بسیار خوبی را با صدا و سیما داشته‌اند. ما با درک شرایط آن‌ها گفتیم که پخش زنده بازی‌ها هیچ مانعی ندارد ولی صدا و سیما هم شرایط باشگاه ما و درآمدزایی را درک کند. 

به گزارش ایسنا، وی افزود: باشگاه استقلال یک باشگاه فرهنگی ورزشی است. در حوزه فرهنگ و اهداف فرهنگی باید تلاش کند و برای این راه هم نیاز به منابع مالی دارد. ما اگر به دنبال الگوسازی برای جوانان هستیم، باید خوراک خوبی به آن‌ها بدهیم. همه ما در یک کشور هستیم و به دنبال ارتقا سطح فرهنگ هواداری هم هستیم. این وضعیت مالی باشگاه‌ها متاسفانه مجالی به مدیران جهت کار در حوزه‌های فرهنگی نمی‌دهد و به خود باشگاه‌ها هم آسیب‌های جدی وارد می‌کند. بر این اساس قصد داریم با تعامل و در چارچوب قانون پیش برویم تا منافع برای فوتبال و صدا و سیما حاصل شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها