کامرانی‌فر از دبیرکلی فدراسیون فوتبال استعفا کرد

دبیرکل فدراسیون فوتبال یک روز پس از برگزاری انتخابات این فدراسیون از سمت خود استعفا کرد.

کامرانی‌فر از دبیرکلی فدراسیون فوتبال استعفا کرد
کد خبر: 571811
|
۱۴۰۱/۰۶/۰۹ ۱۴:۲۳:۱۱

حسن کامرانی‌فر دبیرکل فدراسیون فوتبال که طی 48 ساعت گذشته از چهره‌های خبرساز فوتبال ایران بوده است، یک روز بعد از انتخاب تاج به‌عنوان رئیس فدرسیون فوتبال از سمت دبیرکلی این فدراسیون استعفا کرد.

به گزارش تسنیم، حسن کامرانی‌فر که در شب برگزاری انتخابات اخیر فدراسیون فوتبال با اعلام خبر لغو مجمع به چهره نخست خبری فوتبال ایران تبدیل شده بود، در روز برگزاری مجمع نیز رفتاری داشت که برآیند آن پایانی همکاری وی با فدراسیون تلقی می‌شد.

براساس این گزارش، او روز گذشته پس از قرائت دستورجلسه مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال محل برگزاری مجمع را ترک کرد و به شایعه استعفایش قوت بخشید.

در این مدت تمام بار فدراسیون روی دوش دبیرکل بود

حسن کامرانی‌فر یک روز پس از برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال و به در پی حضور در جلسه هیئت رئیسه اظهار داشت: نیاز به این بود که شرایط فدراسیون مشخص شود و خدا را شکر دیروز با حضور اعضای مجمع و اتفاق خوبی که افتاد، فدراسیون رئیس خود را پیدا کرد و هیئت رئیسه تکمیل شد. ان‌شاءالله روزهای خوب فوتبال را خواهیم دید. همه باید کمک و تلاش کنیم تا مردم خوشحال شوند.

وی ادامه داد: مطمئناً فدراسیون جدید با هم و در کنار همدیگر دست به اتفاقات خوب خواهند زد. در این مدت هیئت رئیسه کامل نبود و تنها بودیم و تمام بار فدراسیون فوتبال روی دوش دبیرکل بود و در این مسیر تلاش کردیم که هر اتفاق خوبی که برای فوتبال است رقم بزنیم، سختی‌های زیادی را هم در این مسیر تحمل کردیم ولی خداراشاکرم خیلی‌ها کمک کردند و سعی کردیم در این مدت کاری در فدراسیون نماند و الان هم با توجه به جلسه‌ای که هیئت رئیسه برگزار کرد، فدراسیون فوتبال نفر جدید را برای پست دبیرکلی فدراسیون انتخاب کنند.

دبیرکل مستعفی فدراسیون فوتبال، افزود: من به رسم قوانین و مقررات کناره‌گیری خودم را ‌اعلام کردم. چیزی که می‌خواهم بگویم همه باید کنار هم باشیم برای روزهای خوب فوتبال، برای جام جهانی با نیت خوب همدل باشیم، همه ما تلاش می‌کنیم که جامعه‌ای شاد داشته باشیم و فوتبال خیلی می‌تواند تاثیرگذار باشد و روزهای خوب برای فوتبال خواهد آمد. از رسانه‌ها هم ممنوم که در این مدت واقعا کمک کردند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها