منصور قنبرزاده:

نایب رئیس دوم فدراسیون حتماً نباید رئیس سازمان لیگ شود

نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال گفت، الزامی نیست که نایب رئیس دوم رئیس سازمان لیگ باشد، ولی این سازمان تحت نظارت این مقام مسئول در فدراسیون خواهد بود.

نایب رئیس دوم فدراسیون حتماً نباید رئیس سازمان لیگ شود
کد خبر: 571791
|
۱۴۰۱/۰۶/۰۹ ۱۳:۱۵:۰۵

منصور قنبرزاده درباره جلسه امروز (چهارشنبه) اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در محل این فدراسیون، اظهار داشت: قرار بود ساعت 11 جلسه‌ای برگزار شود که به دلیل دعوت به جشنواره شهید رجایی نتوانستم در این ساعت حضور داشته باشم و دیرتر به فدراسیون رسیدم.

به گزارش تسنیم، وی در مورد بحث استعفای وحید هاشمیان از کادر فنی تیم ملی، شایعه کناره‌گیری حمید استیلی و ... تصریح کرد: همه اینها یک پاسخ دارد؛ مطلع نیستم! به جلسه می‌روم و مطلع که شدم، صحبت خواهم کرد. پیشنهادی خواهم داد یک نفر به‌عنوان مدیرروابط عمومی مشخص شود تا تمامی موارد از طریق سایت فدراسیون اطلاع‌رسانی شود. استعفا در این شرایط ممکن است احساسی باشد. ما ورزشی‌ها احساسی هستیم. استعفا کردن رویه دارد. وقتی یک نفر حکم می‌گیرد، از طریق رسانه گرفته است که بخواهد در رسانه استعفا بدهد؟ همانطور که حکم گرفتن تشکیلاتی دارد، برای دادن استعفا نیز باید فرایند آن طی شود. همانطور که می‌گویید حرف و حدیث زیاد است و اگر بخواهم توضیح بدهم، حرف و حدیث‌ها بیشتر می‌شود. هر چیزی تصویب می‌شود باید از طریق مجرای قانونی پیش برود.

نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال در واکنش به این سؤال که آیا «این الزام است که نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال رئیس سازمان لیگ باشد؟»، گفت: قطعاً الزام نیست. اساسنامه را مطالعه کنید. سازمان لیگ زیرمجموعه نایب رئیس دوم است. رئیس سازمان لیگ بودن برای نایب رئیس دوم الزام نیست، ولی تحت نظارت او خواهد بود.

قنبرزاده راجع به اینکه میرشاد ماجدی گفته که به‌عنوان عضو هیئت رئیسه پای برگه مربی خارجی غیر از اسکوچیچ را امضا نمی‌کند، گفت: هیئت رئیسه با حضور چهار نفر ترمیم پیدا کرده است. رویش مدیران جوان خوب است، ولی اگر مدیران باتجربه نیز حضور داشته باشند، تلفیق خوبی می‌شود. به هیئت رئیسه چهار نفر اضافه شده است و میانگین سنی بالاتر از 60 سال است که حدود 240 سال می‌شود. در واقع 240 سال تجربه از حضور چهار نفر به هیئت رئیسه اضافه شده است. می‌توان با حضور این افراد و البته تدبیری بهتر شرایط را بررسی کرد. مطمئنم هیئت رئیسه تصمیم احساسی نمی‌گیرند.

حسن کامرانی‌فر که روز گذشته (سه‌شنبه) زمزمه‌هایی مبنی بر استعفای او از دبیرکلی فدراسیون فوتبال به گوش می‌رسید، ظهر امروز در ساختمان فدراسیون حاضر شد و برخورد گرمی با منصور قنبرزاده نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال داشت.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها