قالیباف قهرمانی تیم جوانان کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های جهانی را تبریک گفت

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان را در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۲ در صوفیه بلغارستان تبریک گفت.

قالیباف قهرمانی تیم جوانان کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های جهانی را تبریک گفت
کد خبر: 569906
|
۱۴۰۱/۰۵/۳۰ ۲۱:۰۱:۵۳

محمد باقر قالیباف روز یکشنبه در این پیام تبریک نوشت: بار دیگر جوانان غیور کشورمان‌ افتخارآفرین شدند و دلاوران‌ تیم ملی کشتی فرنگی جوانان با کسب مقام قهرمانی  رقابت‌های جهانی ۲۰۲۲ در صوفیه بلغارستان  شادمانی و شعف را برای مردم بزرگوار ایران به ارمغان‌ آوردند.

به گزارش ایرنا، رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: درود بر این فرزندان سرافراز میهن که با غیرت و تلاش  خود در مصاف با حریفان توانستند  برومندانه بر سکوی افتخار بایستند و مایه شوکت و جلال  ایران اسلامی شوند.  

قالیباف خاطرنشان کرد: ضمن تبریک این موفقیت درخشان به کشتی گیران، اعضای کادر فنی، مسئولان تیم و مردم بزرگوار ایران، امیدوارم همواره  شاهد درخشش جوانان کشورمان در رقابتهای بین‌المللی باشیم.

تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان در شهر صوفیه بلغارستان، با توجه به کسب یک مدال طلا و دو مدال نقره در پنج وزن نخست و حضور سه کشتی‌گیر در دیدار فینال و دو کشتی‌گیر در دیدار رده بندی پنج وزن دوم، به مقام قهرمانی رسید.

همچنین تیم کشتی آزاد جوانان ایران با کسب سه طلا، یک نقره و چهار برنز و ۱۵۹ امتیاز تیمی، قهرمانی سال گذشته خود در پیکارهای جوانان جهان را تکرار کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها