کد خبر: 568939
|
۱۴۰۱/۰۵/۲۵ ۱۴:۰۵:۲۱
| |

رونالدو هنوز دو پیشنهاد جدی دارد

چلسی و اتلتیکو مادرید همچنان مشتاق جذب کریستیانو رونالدو هستند، اما هنوز صحبتی با منچستریونایتد در این باره صورت نگرفته است.

رونالدو هنوز دو پیشنهاد جدی دارد
کد خبر: 568939
|
۱۴۰۱/۰۵/۲۵ ۱۴:۰۵:۲۱

دو باشگاه چلسی و اتلتیکومادرید در اوایل تابستان امسال به جذب رونالدو اشتیاق نشان دادند اما بعد از مدتی اینطور به نظر رسید که اشتیاق آنها کاهش یافته است.

به گزارش خبرورزشی، ژرژ مندس، ایجنت رونالدو، به طور خستگی‌ناپذیری تلاش می‌کند تا راهی برای انتقال این ستاره ۳۷ ساله پیدا کند. تیمهایی مانند بایرن‌مونیخ، ناپولی و اسپورتینگ لیسبون، به علاوه چلسی و اتلتیکو، همگی به عنوان مقصدهای بالقوه معرفی شدند. حالا به گزارش «اسکای اسپورت» در حالیکه دو هفته به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات باقی مانده، انتقال به آبی‌ها یا اتلتیکو هنوز هم امکان‌پذیر است.

اگرچه اعتقاد بر این است که توماس توخل تمایلی به جذب مهاجم پرتغالی ندارد، اما نشریه «سان» ماه گذشته فاش کرد که تاد بولی، مالک جدید چلسی، از ایده به خدمت گرفتن رونالدو خوشش آمده است. از طرفی دیگر هواداران اتلتیکو به شدت به ایده جذب رونالدو واکنش نشان داده و همه جوره مخالفت خود را به گوش مقامات باشگاهشان رساندند.

هنوز با منچستریونایتد بر سر انتقال ستاره پرتغالی مذاکره‌ای صورت نگرفته اما اینطور ادعا می‌شود که هر دو تیم همچنان به این مهاجم علاقه دارند. آبی‌ها نیاز خود به یک گلزن اثبات‌شده را فریاد می‌زنند و اتلتیکو نیز ممکن است یک مهاجم دیگر در تیمش بخواهد. اریک تن‌هاخ هم به دنبال تقویت خط حمله خود است و ماتئوس کونیا، مهاجم برزیلی، به عنوان یک هدف نقل و انتقالاتی برای شیاطین سرخ ظاهر شده است.

یونایتد مصرانه تاکید می‌کرد که رونالدو فروشی نیست اما این بازیکن هنوز دست برنداشته و همچنان مشتاق جدا شدن از یونایتد است. و اکنون نشریه «اتلتیک» ادعا می‌کند که تن‌هاخ در صورتی که یک مهاجم جایگزین به خدمت بگیرد با رفتن رونالدو موافقت می‌کند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها