کد خبر: 565487
|
۱۴۰۱/۰۵/۰۴ ۰۷:۴۲:۵۷
| |

بازگشت رونالدو به شهر منچستر

فوق ستاره پرتغالی منچستر یونایتد به زودی نشستی با تن هاگ خواهد داشت تا درباره آینده خود تصمیم نهایی را بگیرد.

بازگشت رونالدو به شهر منچستر
کد خبر: 565487
|
۱۴۰۱/۰۵/۰۴ ۰۷:۴۲:۵۷

فوق ستاره پرتغالی منچستر یونایتد به زودی نشستی با تن هاگ خواهد داشت تا درباره آینده خود تصمیم نهایی را بگیرد.

به گزارش ایسنا، کریستیانو رونالدو بعد  از پشت سرگذاشتن تعطیلات تابستانی خود به شهر منچستر برگشته است.

منچستر یونایتد برای برگزاری اردوی تابستانی خود راهی تایلند و بعد از آن استرالیا شد و چند بازی دوستانه را هم برگزار کرد. کریستیانو رونالدو در این سفر شیاطین سرخ را همراهی نکرد و همین باعث شد تا خبرهای زیادی درباره جدایی او به گوش برسد.

رونالدو بعد از جدایی از یوونتوس تصمیم گرفت که با عقد قراردادی دو ساله بار دیگر پیراهن منچستر یونایتد را برتن کند. او فصل بسیار خوبی را با تیمش سپری کرد و در ۳۷ سالگی نشان داد که همچنان از آمادگی بدنی بالایی برخوردار است.

آمار رونالدو در بازگشت به یونایتد خوب بود و عنوان بهترین گلزن و بازیکن فصل تیمش را هم به دست آورد با این حال شیاطین سرخ باوجود تغییر در نیمکت، ناامید کننده ظاهر شدند و در پایان نتوانستند سهمیه لیگ قهرمانان  اروپا را به دست آورند و همین باعث شد تا زمزمه های زیادی درباره جدایی رونالدو به گوش برسد.

باشگاه منچستر یونایتد اعلام کرد که رونالدو به خاطر مشکلات خانوادگی در تور تابستانی تیمش شرکت نکرد. این درحالی است که بیشتر رسانه ها نوشتند که او از وضعیت خود در تیم ناراضی است و به همین خاطر به دنبال جدایی و انتخاب تیم جدید است.

اریک تن هاگ و باشگاه منچستر یونایتد بارها اعلام کرده‌اند که رونالدو فروشی نیست به ویژه تن هاگ که اخیرا گفت که بی صبرانه منتظر بازگشت رونالدو است.

کریستیانو رونالدو سرانجام بعد از گذراندن تعطیلات تابستانی به شهر منچستر برگشته است و قرار است که جلسه ای را با تن هاگ وسران یونایتد برگزار کند تا درباره آینده اش تصمیم نهایی را بگیرد.

باتوجه به اینکه تیم های بزرگ فوتبال اروپا تمایلی به جذب رونالدو ندارند به احتمال خیلی زیاد او در تیم باقی خواهد ماند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها