منصور رشیدی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال:

استقلال، بدون برنامه و تاکتیک برابر سپاهان بازی کرد

پیشکسوت باشگاه استقلال از عملکرد تیم تحت هدایت ساپینتو انتقاد کرد اما گفت که باید به او فرصت داده شود.

استقلال، بدون برنامه و تاکتیک برابر سپاهان بازی کرد
کد خبر: 568279
|
۱۴۰۱/۰۵/۲۲ ۰۷:۴۷:۱۰

پیشکسوت باشگاه استقلال از عملکرد تیم تحت هدایت ساپینتو انتقاد کرد اما گفت که باید به او فرصت داده شود.

به گزارش ایسنا، منصور رشیدی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره عملکرد آبی پوشان مقابل سپاهان که منجر به شکست ۲ بر صفر شاگردان ساپینتو در هفته نخست لیگ بیست و دوم شد، اظهار کرد: تا هفته پنجم، ششم هیچ تیمی نمی‌تواند هماهنگی لازم را به دست بیاورد، خصوصا استقلال که خیلی از بازیکنانش در یک هفته اخیر به تیم اضافه شده‌اند. با این حال استقلال مقابل سپاهان نتوانست حتی یک نمایش معمولی‌ داشته باشد. هیچ برنامه و تاکتیکی در بازی استقلال دیده نشد.

او با بیان این که سپاهان هماهنگی خوبی خصوصا روی گل‌های‌شان داشتند، در پاسخ به این سوال که چرا خط دفاع استقلال مانند پارسال عملکرد خوبی نداشت؟ گفت: سال قبل هم تا هفته هشتم استقلال در خط دفاعی متزلزل بود اما به مرور هماهنگی‌شان بیش‌تر شد و عملکرد خوبی از خود نشان دادند. البته رافائل سیلوا در خط دفاعی استقلال با این که روی ضربات سر خوب عمل می‌کند اما بازیکن کندی است. این ضعف باعث می‌شود که او مقابل مهاجمان تند و تیز به مشکل بخورد.

این پیشکسوت استقلال ادامه داد: باید به ساپینتو وقت داد. با این حال بازی سپاهان از این جهت مهم بود که رقیب مستقیم استقلال به حساب می‌آید و از طرفی برد در این بازی از نظر روحی کمک می‌کند که در ادامه راه با راحتی بیش‌تری عمل کند.

رشیدی در پایان گفت: هواداران استقلال صبر و حوصله داشته باشند. سرمربی جدید استقلال با وجود حضور در باشگاه‌های بزرگ، کارنامه خوبی ندارد اما در حال حاضر او سرمربی استقلال است و باید از او حمایت کرد. تا هفته پنجم و ششم نمی‌توان چیزی گفت. در بازی امروز هم سپاهان کمی هماهنگ‌تر بود و توانست به پیروزی برسد. در ادامه راه با اضافه شدن بازیکنان جدید باید دید چه اتفاقی می‌افتد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها