بیانیه عجیب پرسپولیس دو بازی شاگردان گل‌محمدی را لغو کرد!

بیانیه عجیب باشگاه پرسپولیس که به زعم ملوانی‌ها نامحترمانه بود باعث لغو دو بازی سرخ‌پوشان شد.

بیانیه عجیب پرسپولیس دو بازی شاگردان گل‌محمدی را لغو کرد!
کد خبر: 565819
|
۱۴۰۱/۰۵/۰۵ ۱۸:۵۹:۲۶

در حالیکه از چند هفته پیش رایزنی‌های برای برگزاری بازی خداحافظی سیدجلال حسینی کاپیتان تیم پرسپولیس انجام شده بود اما در نهایت و در طی اقدام غیر حرفه‌ای باشگاه پرسپولیس این بازی لغو شد. از حدود چند هفته قبل هماهنگی‌هایی با باشگاه ملوان انجام شده بود تا پرسپولیس به مصاف تیمی برود که سیدجلال فوتبالش را در آن آغاز کرده بود و حتی قرار بود که کاپیتان پرسپولیس در این بازی به یادماندنی در هر نیمه پیراهن یک تیم را بپوشد اما با اتفاقات رخ داده این بازی برگزار نخواهد شد.

​به گزارش فارس، باشگاه پرسپولیس امروز در اقدامی غیر حرفه‌ای و با انتشار یک بیانیه غیر محترمانه اعلام کرده بود پرسپولیس باید مقابل تیم بزرگی بازی می‌کرد اما به دلیل نبود وقت آنها به مصاف ملوان می‌روند که این موضوع به مذاق انزلیچی‌ها خوش نیامد و با وجود علاقه‌ای که آنها به برگزاری این بازی داشتند اما برای حفظ اعتبار خود این بازی را لغو کردند.

جالب اینجا است که قرار بود این دو تیم دو بار با هم بازی کنند اما اقدام عجیب باشگاه پرسپولیس باعث لغو هر دو دیدار شد.

قرار بود پرسپولیسی‌ها 14 مرداد در ورزشگاه آزادی و برای بازی خداحافظی سیدجلال به مصاف ملوان بروند و قرار بود هواداران هم از نزدیک این بازی را  تماشا کنند. همچنین قرار بود بازیکنان ذخیره دو تیم در روز 15 مرداد در ورزشگاه شهید کاظمی و پشت درهای بسته به مصاف هم بروند  اما بیانیه عجیب باشگاه پرسپولیس که در کانال رسمی تلگرام این باشگاه منتشر شد این دو دیدار را لغو کرد. این در حالی است که به دلیل قرعه‌کشی لیگ و بازی سرخ‌پوشان در هفته اول مقابل ذوب‌آهن، بازی تدارکاتی این دو تیم هم لغو شده بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها