پرسپولیس به دنبال اسپانسر اختصاصی برای سفر به ترکیه

باشگاه پرسپولیس دنبال دریافت مجوز سفر برون مرزی برای اردوی پیش فصل است.

پرسپولیس به دنبال اسپانسر اختصاصی برای سفر به ترکیه
کد خبر: 561449
|
۱۴۰۱/۰۴/۱۲ ۱۶:۳۴:۱۵

تمرینات پیش فصل تیم فوتبال پرسپولیس در حالی از شنبه یازدهم تیرماه آغاز شده است که بازیکنان تازه وارد این تیم همچون علیرضا بیرانوند، مرتضی پور علی گنجی، سروش رفیعی، دانیال اسماعیلی فر، سعید صادقی، محمد مهدی احمدی و گئورگی گولسیانی در آن حضور داشتند.

به گزارش مهر، یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس تمرینات فشرده بدنسازی را با نظر مستقیم دستیار خارجی جدید خود «په په لوسادا» آغاز کرده است تا بازیکنان قبل از شروع رقابت‌های لیگ برتر به آمادگی لازم برسند.

گرمای هوای تهران و شروع رقابت‌های لیگ برتر از مردادماه احتمال برگزاری اردوی خارج تهران را برای سرخپوشان پایتخت افزایش داده است.

عدم موجودی کافی برای برگزاری اردوی خارجی باعث شد تا پرسپولیس دنبال جذب اسپانسر برای برپایی تمرینات آماده سازی در کشور ترکیه باشد.

مدیران پرسپولیس که پیشنهاداتی از دو شرکت معتبر دریافت کرده‌اند همزمان منتظر موافقت شورای برون مرزی وزارت ورزش با درخواست سفر این تیم به ترکیه هستند.

در صورتی که پرسپولیس بتواند شرایط را برای سفر کاروان این تیم فراهم کند شاگردان گل محمدی احتمالاً در هفته دوم مردادماه، چند بازی تدارکاتی را نیز در کمپ مخل اقامت خود برگزار کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها