کد خبر: 565616
|
۱۴۰۱/۰۵/۰۴ ۱۴:۲۲:۳۲
| |

رونالدو به تمرین منچستر رفت + عکس

فوق‌ستاره پرتغالی شیاطین سرخ پس از بازگشتش به منچستر، امروز در محل تمرین این تیم حضور پیدا کرد.

رونالدو به تمرین منچستر رفت + عکس
کد خبر: 565616
|
۱۴۰۱/۰۵/۰۴ ۱۴:۲۲:۳۲

کریستیانو رونالدو که شب گذشته (دوشنبه) پس از غیبتش در اردوی پیش‌فصل منچستریونایتد در کشورهای تایلند و استرالیا به دلیل مشکلات خانوادگی سرانجام به منچستر بازگشت، امروز (سه‌شنبه) به همراه ژرژ مندز مدیر برنامه‌های خود در کرینگتون (محل تمرین منچستریونایتد) حاضر شد تا با مدیران این باشگاه در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش صحبت کند.

به گزارش تسنیم، بر اساس گزارش رسانه‌های محلی؛ سرالکس فرگوسن سرمربی پیشین و اسطوره‌ای منچستریونایتد هم امروز به هنگام ورود به کرینگتون رؤیت شده است. انتظار می‌رود اریک تن‌هاخ و رونالدو امروز به طور رو در رو با هم گفت‌وگو کنند. ریچارد آرنولد مدیر اجرایی باشگاه هم امروز در کرینگتون حاضر شده و یکی از افرادی است که با مدیر برنامه‌های رونالدو و خود این بازیکن دیدار و مذاکره خواهند کرد.

در کنار اینها کریستین اریکسن و لیساندور مارتینس خریدهای جدید منچستریونایتد هم امروز برای اولین بار در کرینگتون حضور پیدا کردند.

 

رونالدو

رونالدو که بحث پیوستن او به اتلتیکومادرید مطرح است، پیش از این شایعه شده بود مورد توجه باشگاه‌های پاری‌سن‌ژرمن، چلسی و بایرن مونیخ قرار دارد اما این باشگاه‌ها شایعه علاقه‌‌مندی‌شان به جذب برنده پنج توپ طلا را رد کردند.

مهاجم پیشین تیم‌های رئال مادرید و یوونتوس که یک فصل دیگر با منچستریونایتد قرارداد دارد، تابستان گذشته پس از 12 سال به منچستریونایتد بازگشت و فصل گذشته آمار 24 گل زده در 39 بازی را از خود بر جا گذاشت.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها