کد خبر: 565449
|
۱۴۰۱/۰۵/۰۳ ۱۸:۵۷:۲۷
| |

کامرانی‌فر:

همه باید از تیم ملی و سرمربی حمایت کنند/ هنوز صلاحیت هیچ نامزدی تایید نشده است

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: پرونده تمامی نامزدهای احراز پست ریاست فدراسیون در حال بررسی بوده و هنوز صلاحیت هیچکدام از آنان به صورت قطعی تایید نشده است.

همه باید از تیم ملی و سرمربی حمایت کنند/ هنوز صلاحیت هیچ نامزدی تایید نشده است
کد خبر: 565449
|
۱۴۰۱/۰۵/۰۳ ۱۸:۵۷:۲۷

«حسن کامرانی‌فر» عصر دوشنبه پس از برگزاری مراسم قرعه‌کشی بیست‌ودومین دوره لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: امیدوارم تیم‌ها با برنامه‌ریزی و مدل جدیدی از فوتبال در لیگ شرکت کنند. حتما لیگ خوبی خواهیم داشت چراکه منتهی به جام‌جهانی می‌شود و بازیکنان انگیزه زیادی دارند.

به گزارش ایرنا، کامرانی‌فر در خصوص اینکه گفته می‌شود وی به‌همراه سرپرست فدراسیون راهی سوئیس خواهد شد، عنوان کرد: از سوی فیفا برای حضور در اجلاسی دعوت شده‌ایم اما سفرمان قطعی نیست.

کامرانی‌فر در مورد جلسه او و میرشاد ماجدی با اعضای کمیته بدوی، توضیح داد: باور کنید تا این لحظه ماجدی در جلسات کمیته بدوی حضور نداشته است. من هم به‌عنوان دبیرکل و مسئول اجرایی ۲ جلسه‌ای در خصوص روند کار و تقویم کاری با اعضای کمیته بدوی برگزار کردم. آنها مستقل هستند و من با توجه حوزه کاری‌ام با آنها صحبت کردم.

وی در خصوص صلاحیت نامزدهای احراز پست ریاست فدراسیون فوتبال، گفت: طبق مقررات ابتدا کمیته بدوی رسیدگی می‌کند و پرونده آنهایی که نیاز بیشتری به بررسی دارند به کمیته استیناف می‌رود. بررسی‌ها به اتمام نرسیده و اکنون نمی‌توان اظهار نظر قطعی در این خصوص داشت و صحبت‌های مطرح شده تنها گمانه‌زنی است.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در مورد پرونده مارک ویلموتس، گفت: در مورد این پرونده منتظر رای دادگاه عالی ورزش هستیم و وقتی رای نیامده نمی‌توانیم پیش‌داوری داشته باشیم.

کامرانی‌فر در خصوص دیدارهای تدارکاتی تیم ملی اظهار کرد: همین امروز قرارداد بازی اول با اروگوئه امضا و برای طرف ارسال شد. برای بازی دوم با چند کشور صحبت کردیم که طی چند روز آینده اعلام خواهیم شد.

وی در مورد درخواست اسکوچیچ برای حضور کریم باقری در کادر فنی تیم ملی، بیان کرد: برای موفقیت تیم ملی هر برنامه‌ای که سرمربی اعلام کند، انجام می‌دهیم و سعی می‌کنیم کریم باقری را برای جام‌جهانی در اختیار داشته باشیم. باید از تمام ظرفیت‌ها برای تیم ملی بهره ببریم. همه مسئولیت فنی برعهده سرمربی است و ما باید خواسته‌هایش را عملی کنیم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در خصوص دلخوری کمیته فنی پس از ابقای اسکوچیچ، گفت: باید به این درجه برسیم که نظرمان را اعلام کنیم و اینکه اجرا شود بحث دیگری است. آنها از بازیکنان بزرگ و قدیمی تیم ملی هستند و نظری داشتند اما هیئت رئیسه تمام شرایط را دید و اسکوچیچ را ابقا کرد. اکنون همه باید از تیم ملی و سرمربی حمایت کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها