کد خبر: 562920
|
۱۴۰۱/۰۴/۲۰ ۱۶:۳۶:۰۷
| |

کامرانی‌فر:

ثبت‌نام انتخابات طبق قانون انجام می‌شود/ هیچ‌کس بعد از ساعت ۱۶ وارد فدراسیون نشده است

دبیرکل فدراسیون فوتبال با تأکید بر برگزاری ثبت‌نام انتخابات این فدراسیون در چارچوب قانون گفت که هیچ‌کس بعد از ساعت ۱۶ برای نام‌نویسی وارد فدراسیون نشده است.

ثبت‌نام انتخابات طبق قانون انجام می‌شود/ هیچ‌کس بعد از ساعت ۱۶ وارد فدراسیون نشده است
کد خبر: 562920
|
۱۴۰۱/۰۴/۲۰ ۱۶:۳۶:۰۷

حسن کامرانی‌فر ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: طبق قانون و روالی که در ادوار گذشته انتخابات نیز وجود داشته است کلیه افرادی که در مهلت قانونی نسبت به ثبت‌نام در سامانه و حضور در فدراسیون اقدام کردند امکان ثبت‌نام در انتخابات را خواهند داشت.

به گزارش تسنیم، به نقل از ‌سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دبیرکل فدراسیون فوتبال افزود: بر این اساس افرادی که تا قبل از ساعت 16 وارد ساختمان فدراسیون شدند و پیش از این ثبت‌نام خودشان را در سامانه انجام داده بودند می‌توانند در انتخابات ثبت‌نام کنند و هیچ مشکلی از این نظر وجود نخواهد داشت. با توجه به طولانی بودن روند ثبت‌نام اشخاصی که قبلاً در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند می‌توانند در ساختمان فدراسیون طبق مهلت مقرر حضور یابند.

وی خاطر نشان کرد: پروسه تحویل مدارک ممکن است زمان‌بر باشد، اما با توجه به اینکه سامانه در مهلت مقرر و رأس ساعت 16 بسته شده است هیچ فردی بعد از مهلت قادر به ثبت‌نام نخواهد بود. براین اساس مراحل تکمیل مدارک طبق زمان‌بندی و مهلت ورود به ساختمان فدراسیون انجام می‌شود و بعد از ساعت 16 هیچ فردی وارد فدراسیون نشده است تا قوانین و مقررات به شکل دقیق اجرا شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها