کد خبر: 564470
|
۱۴۰۱/۰۴/۲۹ ۱۴:۵۳:۰۶
| |

ناراحتی علی دایی از حضور تیم‌های ایرانی در ترکیه

علی دایی که علاقه زیادی به ایران دارد و همیشه این موضوع را اعلام کرده، نظر جالبی در خصوص تیم هایی که برای اردو راهی ترکیه می شوند، دارد.

ناراحتی علی دایی از حضور تیم‌های ایرانی در ترکیه
کد خبر: 564470
|
۱۴۰۱/۰۴/۲۹ ۱۴:۵۳:۰۶

امسال هم مثل سال های گذشته تیم های ایرانی کشور ترکیه را برای برپایی اردوی پیش فصل در نظر گرفته اند.

به گزارش خبرورزشی، استقلال، فولاد و تراکتور هم اکنون در ترکیه حضور دارند و پرسپولیس، هوادار،گل گهر و... هم قرار است این هفته راهی ترکیه شوند. علی دایی، اسطوره فوتبال کشورمان در سال هایی که هدایت سایپا یا صبا را برعهده داشت، همیشه تیمش را برای اردوی پیش فصل راهی سرعین می کرد.

او چند سال قبل دلیل برپایی اردوی تیمش در اردبیل به جای ترکیه را اینچنین توضیح داده بود: «چرا باید الکی از مملکتم، ارز خارج کنم وقتی همان امکاناتی که در ترکیه وجود دارد، در سرعین خودمان هم است. آنجا می خواهیم تمرینات هوازی کنیم، خب در همین کوه های سرعین همین کار را می کنم.»

دایی در این باره گفته بود؛ «امیدوارم مسئولان قدر این پتانسیلی که در کشورمان وجود دارد را بدانند و یک کمپ عالی در همین سرعین احداث کنند تا به جای اینکه تیم ها مجبور باشند ارز را از کشور خارج کنند، در کشور خودمان اردو برپا کنند و حتی این پتانسیل برای حضور تیم های خارجی در این طبیعت و هوای عالی در سرعین فراهم شود و به نوعی ارز آوری هم داشته باشیم.»

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها