کد خبر: 564029
|
۱۴۰۱/۰۴/۲۷ ۱۵:۰۸:۱۴
| |

مهدی طارمی از لیست تیم ملی خط می‌خورد؟

بر خلاف شایعات فضای مجازی، قرار نیست مهدی طارمی از لیست تیم ملی خط بخورد.

مهدی طارمی از لیست تیم ملی خط می‌خورد؟
کد خبر: 564029
|
۱۴۰۱/۰۴/۲۷ ۱۵:۰۸:۱۴

آیا اسکوچیچ قرار است مهدی طارمی را خط بزند و به جای او شهاب زاهدی‌ رو دعوت کند؟ این شایعه ای است که از دیروز بعد از ماندن سرمربی کروات در راس کادرفنی تیم ملی به صورت شایعه در فضای مجازی پخش شده ولی نه اسکوچیچ و نه دیگر اعضای کادرفنی واکنشی به آن نداشته اند.

به گزارش خبرورزشی، در همین خصوص با یکی از اعضای کمیته فنی تماس گرفتیم که با توجه به حساسیت موضوع تاکید کرد اسمی از او برده نشود. این عضو کمیته فنی به خبرورزشی گفت: اتفاقا یکی از موضوعات مهم در نشستی که با هیات رییسه داشتیم و البته خود هیات رئیسه هم روی آن حساس بود، موضوع طارمی با توجه به مصاحبه اخیرش بود. ما برای حضوری قدرتمند در جام جهانی به تمام پتانسیل فوتبال کشورمان نیاز داریم و نباید به اصطلاح خودزنی کنیم و در مقابل سه حریف قدرتمندمان خودمان را تضعیف کنیم.

در همین راستا کمیته فنی از هیات رییسه خواست ضمن احترام و تضعیف نشدن شخصیت سرمربی تیم ملی، تمام موضوعات گذشته توسط کادرفنی و بازیکنان به فراموشی سپرده شود و تیمی یکدل و همصدا روانه مسابقات جام جهانی شود. البته از این به بعد هر تنش، مصاحبه یا موضوعی که خدشه به تیم ملی وارد کند با شدیدترین مجازات همراه خواهد بود که این موضوع با موافقت تمام اعضای هیات رییسه همراه بود و قرار شد آنها یا شخص سرپرست فدراسیون فوتبال این موضوع را به اطلاع سرمربی محترم فدراسیون برسانند.

برهمین اساس شایعاتی که در فضای مجازی شنیده می شود صحت ندارد و هیچ بازیکنی تا الان به خاطر نظرات شخصی اش یا مصاحبه اش از تیم ملی خط نخورده ولی از این پس باید همه برای متحد و قوی شدن تیم ملی تلاش کنیم. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها