کد خبر: 563218
|
۱۴۰۱/۰۴/۲۲ ۰۸:۰۹:۵۳
| |

مهدی طارمی اینگونه پاسخ سردار آزمون را داد

مهدی طارمی بعد از صحبت های سردار آزمون با انتشار یک ویدئو پاسخ صحبت های آزمون را به نوعی داد.

مهدی طارمی اینگونه پاسخ سردار آزمون را داد
کد خبر: 563218
|
۱۴۰۱/۰۴/۲۲ ۰۸:۰۹:۵۳

طی روزهای اخیر صف بندی بازیکنان تیم ملی در ماجرای اسکوچیچ باعث شد تا برخی نگران رابطه زوج خط حمله تیم ملی فوتبال ایران شوند.  در یک سو آزمون و چند بازیکن تیم ملی به شدت خواهان ادامه حضور مربی کروات بودند و در سوی دیگر مهدی طارمی و برخی از ملی پوشان خواستار برکناری اسکوچیچ.

به گزارش خبرورزشی، با این حال صحبت های سردار آزمون در برنامه فوتبال برتر اولین پالس مثبت برای ترمیم رابطزه زوج خط حمله ایران بود. او در این برنامه تاکید کرده بود: مهدی طارمی، دوست صمیمی اوست و هرگز به او «دروغ نمی‌گوید».

در ادامه مهدی طارمی هم با بازنشر استوری میلاد کی مرام بازیگر سینما به نوعی پاسخ آزمون را داد. ویدیویی که صحنه پاس گل آزمون به طارمی در دیدار مقابل امارات است و عنوان «ترسناکترین خط حمله آسیا» برای این ویدیو انتخاب شده است.

این نخستین واکنش مهدی طارمی به اتفاقات تیم ملی پس از استوری جنجالی است. طارمی در این روزها ترجیح داده سکوت کند و به درخواست برای مصاحبه نیز فعلا پاسخ منفی بدهد. اما او با انتشار این استوری خواسته تا اعلام کند او و سردار آزمون همچنان در کنار هم ترسناک ترین زوج خط حمله فوتبال آسیا هستند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها