کد خبر: 562836
|
۱۴۰۱/۰۴/۲۰ ۱۰:۳۷:۵۷
| |

مسعود خسروی نژاد، مربی سابق تیم ملی جودوی ایران خواستار شد:

میراسماعیلی ایمیل‌ افراد خائن‌ را منتشر کند!‍

ملی‌پوش و مربی سابق تیم ملی جودوی ایران، با اشاره به تکرار اتهام زنی رییس فدراسیون علیه برخی افراد به عنوان خائنان به جودو بدون بردن اسم و ایجاد شبهه در جودو، گفت: از او می‌خواهم اگر راست می‌گوید ایمیل را منتشر کند تا ما با افراد خائن به جودو برخورد کنیم.

میراسماعیلی ایمیل‌ افراد خائن‌ را منتشر کند!‍
کد خبر: 562836
|
۱۴۰۱/۰۴/۲۰ ۱۰:۳۷:۵۷

ملی‌پوش و مربی سابق تیم ملی جودوی ایران، با اشاره به تکرار اتهام زنی رییس فدراسیون علیه برخی افراد به عنوان خائنان به جودو بدون بردن اسم و ایجاد شبهه در جودو، گفت: از او می‌خواهم اگر راست می‌گوید ایمیل را منتشر کند تا ما با افراد خائن به جودو برخورد کنیم.

به گزارش ایسنا، مسعود خسروی نژاد درباره اعتراض شدید محمد خوشبین ملی پوش جودوی ایران از مسئولان فدراسیون جودو به دلیل بی توجهی در پرداخت هزینه‌های عمل جراحی و اینکه مجبور شده برای پرداخت هزینه‌های جراحی پس از مصدومیت در اردوی تیم ملی، گوشواره‌های مادرش را بفروشد، اظهارکرد: در شرایطی که جودوی ایران در دوران تعلیق خود به سر می‌برد و چهره‌های چندان شاخصی در جودو حضور ندارند، چرا باید یک جودوکار ملی‌پوش برای درمان عمل جراحی خود که در اردوی تیم ملی مصدوم شده، طلای مادرش را بفروشد؟ پس مسئولان فدراسیون در این مواقع چه کاره‌اند و چه مسئولیتی دارند؟ در شرایطی که اعزام خارجی در جودو نداریم، پس بودجه میلیاردی فدراسیون در کجا هزینه می‌شود که برای درمان یک ملی‌پوش حاضر به پرداخت هزینه نیستند؟

مربی سابق تیم ملی جودو، با بیان اینکه به دنبال کمک مالی به این جودوکار اندیمشکی هستیم، افزود: چرا رییس فدراسیون به رستگار که جزو فدراسیون جودو نیست و زیرمجموعه فدراسیون کم بینایان است کمک مالی می‌کند و به خاطر او تا کرمانشاه هم می‌رود و خبر آن پخش می‌شود اما با خوشبین که جزو خانواده جودو است، به این شکل برخورد می‌شود؟ جودوکاران ما چند سال است در تحریم به سر می‌برند و این بی توجهی ها باعث دلزدگی جودوکاران شده است. امیدوارم مسئولان ورزش به وضعیت جودوکاران که مشکلات زیادی دارند رسیدگی کنند.

وی در ادامه درباره صحبت های رییس فدراسیون جودو مبنی بر پایان محرومیت جودوی ایران و اینکه رای دادگاه CAS هر چه باشد، نقشی در این موضوع ندارد، گفت: جودوی ایران پس از ۳ سال محرومیت می‌تواند در بازی های کشورهای اسلامی آن هم فقط در بخش انفرادی حاضر شود، چرا که این بازی ها زیر نظر فدراسیون جهانی نیست. طرح مجدد این موضوع که محرومیت جودوی ایران دیگر تمام شده و رای دادگاه حکمیت ورزش هم تاثیری در این موضوع ندارد حرفی بسیار عجیبی است. رییس فدراسیون مرتبه قبل هم گفت دیگر محرومیت جودو تمام شد الان هم این مسئله را تکرار می کند در صورتی که این موضوع قطعی به نظر نمی‌رسد و طرح این مسائل می تواند تاثیر مخرب بر پرونده جودو داشته باشد و به ضرر جودو و ورزش ایران تمام شود.

خسروی نژاد در ادامه به تکرار چندباره اتهام زنی رییس فدراسیون جودو به برخی از مدیران این رشته مبنی بر اینکه به جودو خیانت می کنند، اشاره کرد و گفت: رییس فدراسیون جودو این‌بار نیز بر علیه فرد یا افرادی از جامعه جودو اتهاماتی را بدون سند و مدرک وارد کرد و گفت" قلبم درد گرفت وقتی ایمیل این افراد علیه جودوی ایران به فدراسیون جهانی را دیدم" از او می‌خواهم اگر واقعا راست می گوید، این ایمیل را منتشر کند تا دستگاه های امنیتی به این مسئله ورود کنند و ما هم به عنوان خانواده جودو با آن فرد یا افراد برخورد شدید داشته باشیم. اینکه اتهاماتی را بدون انتشار هیچ سندی دائما تکرار کنیم کاری غیر قانونی است.

ملی‌پوش سابق جودوی ایران افزود: ما عرق ملی داریم و عاشق جودو و کشورمان هستیم. ما آرزو داریم تعلیق ظالمانه جودوی ایران هر چه زودتر تمام شود، جودوکاران وارد مسابقات شوند و باشگاه های جودو راه بیفتند نه اینکه هر روز شاهد کوچ جودوکاران به رشته‌های دیگر به دلیل بی توجهی فدراسیون باشیم، اما تکرار این حرف ها و اتهام زنی ها فقط باعث ایجاد شبهه در جودو و ورزش ایران می شود و او باید این اتهام های سنگین را ثابت کند.

خسروی نژاد تصریح کرد: نباید با خانواده جودو به دور از صداقت حرف بزنیم و  باعث اختلاف در خانواده جودو و ضربه هر چه بیشتر به این رشته شویم. اگر او ایمیلی را که می‌گوید منتشر کند و ما بفهمیم چه کسی است که در داخل علیه جودوی ایران فعالیت می‌کند و به قول او خائن است، به خدا قسم با این فرد در هر رده و جایگاهی که باشد برخورد می‌کنیم و شاکی او می شویم. متاسفانه مظلوم نمایی و طرح ادعاها علیه دیگران باعث شده جودو به جایگاه فعلی برسد.

وی با قدردانی از تلاش مسئولان عالیرتبه ورزش برای حل مشکل جودو، گفت: نباید به خانواده جودو حرف های غیر واقعی زده شود. رییس فدراسیون گفت ۱۰۸ هزار نفر عضو خانواده جودو داریم اما به هیچ وجه این موضوع صحت ندارد. خیلی ها از این رشته رفتند و در حال حاضر باشگاه های جودو در تهران با این جمعیت به تعداد انگشتان دست هم نمی‌رسد. ورزشکاران دفاع شخصی را هم وارد آمار جودو می کنند، در حالی که هیچ ارتباطی به هم ندارند و اعضای جامعه جودو خیلی کمتر از این تعداد است.

ملی پوش سابق جودوی ایران در پایان گفت: رییس فدراسیون از رفع تعلیق جودو و حضور در تمامی مسابقات گفت، ما هم از این اتفاق خیلی خوشحالیم اما با این اوصاف جودوکاران ایران باید ۲ هفته دیگر در مسابقات نوجوانان و جوانان آسیا در تایلند شرکت کنند. بعد از آن مسابقات بزرگسالان آسیا در قزاقستان برگزار می‌شود. بعد از بازی های کشورهای اسلامی رقابت های جهانی کاتا در لهستان و سپس مسابقات جهانی بزرگسالان جودو در ازبکستان برگزار می شود و ما در انتظار حضور نمایندگان جودو در این رویدادها هستیم. با این اوصاف قطعا کار سخت پیش روی فدراسیون قرار دارد که باید تیم های ملی را خیلی زود آماده حضور در این رویدادها کند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها