رونالدو با فلسفه باشگاه همخوانی ندارد

الیور کان، مدیر باشگاه بایرن‌مونیخ، تایید کرد که این باشگاه برای جذب کریستیانو رونالدو تلاش نخواهد کرد.

رونالدو با فلسفه باشگاه همخوانی ندارد
کد خبر: 562200
|
۱۴۰۱/۰۴/۱۶ ۰۷:۴۱:۱۰

رونالدوی ۳۷ ساله هفته گذشته به مقامات منچستریونایتد اطلاع داد که می‌خواهد تابستان امسال باشگاه را ترک کند. او قرار بود روز دوشنبه با اریک تن‌هاخ در این مورد صحبت کند، اما بازگشت او به تمرینات پیش‌فصل به دلایل خانوادگی به تعویق افتاد. اکنون او توسط مربی جدید و کارکنانش که فعلاً نمی‌دانند چه زمانی برمی‌گردد، مرخصی نامحدود دریافت کرده است. در همین حال، روسای یونایتد تاکید کرده‌اند که برنده ۵ توپ طلا تا پایان قراردادش در سال آینده در اولدترافورد باقی خواهد ماند، اما باشگاه‌های مختلفی برای جذب او ابراز علاقه کرده‌اند.

به گزارش خبرورزشی، یکی از باشگاه‌هایی که شایعه شده بود به این بازیکن علاقه‌مند است، بایرن مونیخ بود. با این حال، کان اعتراف کرد که رونالدو در ترکیب این تیم جایی ندارد. او در گفتگو با روزنامه آلمانی «کیکر» گفت: «کریستیانو رونالدو را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تحسین می‌کنم، اما آمدنش در فلسفه باشگاه ما نمی‌گنجد.»

لوتار ماتئوس، اسطوره بایرن، قبلاً از باشگاه سابقش خواسته بود که او را به آلیانتس آرنا بیاورد تا جانشین روبرت لواندوفسکی شود که قرار است تابستان امسال از بایرن برود. اما اکنون فوق ستاره پرتغالی قرار است به جای دیگری نقل مکان کند و فعلا چلسی در رقابت نقل و انتقالات پیشتاز است. تاد بولی، مالک جدید باشگاه آبی‌ها، مشتاق است تا او را به باشگاه بیاورد، اما توماس توخل هنوز موافقت خود را اعلام نکرده است. گفته می‌شود که بارسلونا هم مشتاق به خدمت گرفتن اوست. خوان لاپورتا اخیرا تایید کرد که با ژرژ مندس، ایجنت رونالدو، مذاکره کرده تا در مورد قرارداد احتمالی صحبت کند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها