کد خبر: 559610
|
۱۴۰۱/۰۴/۰۲ ۱۱:۲۰:۵۷
| |

آجرلو استقلال را به ریاست فدراسیون ترجیح داد

در ماه‌های اخیر به ویژه در اسفند ماه سال ۱۴۰۰ شایعه حضور مدیرعامل باشگاه استقلال در فدراسیون فوتبال به شدت ذهن طرفداران این تیم را به خود مشغول کرد.

آجرلو استقلال را به ریاست فدراسیون ترجیح داد
کد خبر: 559610
|
۱۴۰۱/۰۴/۰۲ ۱۱:۲۰:۵۷

حضور مصطفی آجرلو در مجمع انتخاباتی سال ۱۳۹۹ فوتبال همواره این ذهنیت را برای طرفداران تیم استقلال ایجاد کرده بود که با عزل عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال(در زمستان سال گذشته) این بار مدیرعامل باشگاه شان برای احراز سمت ریاست فدراسیون فوتبال دست به کار خواهد شد.

به گزارش خبرورزشی، اخبار رسیده از باشگاه استقلال در اسفند و فروردین ماه گذشته نیز حاکی از آن بود که تیم مدیریتی مصطفی آجرلو به شدت در تکاپو است تا برای مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون فوتبال (در خرداد ماه) اقدامات لازم را انجام دهند تا دوباره آجورلو شانسش را برای نشستن روی صندلی اول فوتبال ایران امتحان کند.

گذشت زمان و کسب عنوان قهرمانی استقلال سه هفته پیش از پایان مسابقات و البته اتفاقات هفته پایانی که با جدایی فرهاد مجیدی همراه شد، شرایط را برای مصطفی آجرلو به نوعی دستخوش تغییراتی اجباری کرد. از سوی دیگر شایعه حضور محمد دادکان در جمع کاندیداهای ریاست فدراسیون فوتبال و کم شدن شانس مصطفی آجورلو، همه و همه موجب شد تا مدیر باتجربه باشگاه استقلال در این زمینه تا حدی دست به عصاتر در این مسیر حرکت کند.

اما با اقدامات اخیر آجرلو در ارتباط با انتخاب سرمربی پرتغالی و برگزاری مراسم معارفه ریکاردو ساپینتو حالا مسئولان باشگاه استقلال از تصمیمات جدید مدیرعامل این باشگاه خبر می‌دهند که حاکی از ادامه حضور پرقدرت در سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال است.

افراد نزدیک به آجورلو در این باره اعلام کردند تصمیم قبلی وی مبنی بر حضور در مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون آنقدرها هم جدی نبوده و حالا که توانسته در این باشگاه عنوان قهرمانی را به دست بیاورد در نظر دارد تا موفقیت هایش را در همین باشگاه ادامه بدهد. این افراد از وی نقل قول می کنند که حتی گفته کار در باشگاه استقلال کم از کار در فدراسیون فوتبال نیست.

شایان ذکر است؛ آجرلو با اعلام رسمی خبر احداث استادیوم اختصاصی باشگاه استقلال مشخص کرد فعلاً و تا اطلاع ثانوی قصد جدایی از باشگاه استقلال را نداشته و با توجه به برنامه هایی نظیر راه اندازی شبکه تلویزیونی اختصاصی برای باشگاهش ظاهراً حضورش در مدیریت باشگاه استقلال تا پایان دولت ابراهیم رئیسی ادامه خواهد داشت.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها