تمجید کاپیتان پورتو از بازی مهدی طارمی

کاپیتان پورتو از مهاجم تیم ملی ایران و برترین گلزن فصل گذشته «اژدها» تمجید کرد.

تمجید کاپیتان پورتو از بازی مهدی طارمی
کد خبر: 559352
|
۱۴۰۱/۰۴/۰۱ ۰۸:۵۲:۵۱

 په‌په در گفت‌وگو با مجله باشگاه پورتو، درباره قهرمانی شاگردان سرجیو کونسیسائو در فصل گذشته لیگ برتر و جام حذفی پرتغال اظهار داشت: این نتایج به دلیل تمرکز بالایی بود که از اولین روز تمرینات پیش‌فصل داشتیم و آن را هیچ‌وقت از دست ندادیم. مهم نبود چه کسی بازی می‌کند و فقط برای پیروزی می‌جنگیدیم. امسال ثابت کردیم همه بازیکنان اهمیت دارند و 27 بازیکن، به اضافه بازیکنان تیم دوم پورتو در ترکیب اصلی هستند.

به گزارش تسنیم، وی با تمجید از ستاره ایرانی تیم پورتو که نقشی انکارناپذیر در قهرمانی‌های فصل گذشته پورتو ایفا کرد، گفت: فقط می‌توانم بگویم که طارمی بازیکنی فوق‌العاده باهوش است. او هوشمندی و کیفیتی بالا دارد که امروزه مهاجمان کمتری از آن بهره می‌برند.

کاپیتان پورتو در خصوص انتقادات و صحبت‌هایی که علیه این تیم مطرح می‌شد، تصریح کرد: رقبای ما می‌خواستند یکه‌تازی ما را خدشه‌دار کنند. با این حال با تمام وجود از باشگاه پورتو دفاع می‌کنم و این بخشی از روحیه پیروزی تیم بود. حاضرم با یک پا هم به زمین بروم تا از تیم خودم دفاع کنم.

په‌په در مورد احتمال مربیگری خود در آینده نزدیک خاطرنشان کرد: من فقط به بازی کردن فکر می‌کنم و اگر مربیگری را در ذهن داشتم، صد درصد روی بازی کردن تمرکز نمی‌کردم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها