کد خبر: 558926
|
۱۴۰۱/۰۳/۳۰ ۱۰:۲۹:۲۴
| |

اسکوچیچ از چه می‌ترسد؟

سرمربی تیم ملی ایران برخلاف وعده خود، تمایلی به برگزاری نشست خبری با اهالی رسانه ندارد و سکوت خود را صرفا در برنامه‌های مدنظرش می‌شکند.

اسکوچیچ از چه می‌ترسد؟
کد خبر: 558926
|
۱۴۰۱/۰۳/۳۰ ۱۰:۲۹:۲۴

سرمربی تیم ملی ایران برخلاف وعده خود، تمایلی به برگزاری نشست خبری با اهالی رسانه ندارد و سکوت خود را صرفا در برنامه‌های مدنظرش می‌شکند.

به گزارش ایسنا، بعد از لغو اردوی کانادا برای تیم ملی فوتبال، اعتراض‌ها به سکوت طولانی و ادامه‌دار دراگان اسکوچیچ افزایش یافت. او که در طول دو سال و نیم گذشته هیچ گاه برای مشکلات تیمش زبان به انتقاد نگشوده و بیشتر نظاره‌گر اتفاقات بوده، این بار مورد انتقاد پیشکسوتان فوتبال و هواداران تیم ملی قرار گرفت که به بهای ماندن در تیم ملی، دست از سکوت خود برنمی‌دارد و دود این ماجرا به چشم فوتبال ایران می‌رود.

در پی این انتقادها دراگان اسکوچیچ بالاخره واکنشی از خود در شبکه‌های اجتماعی نشان داد و از کوتاهی فدراسیون فوتبال در پیگیری برنامه‌های تیم ملی گلایه و ناراحتی خود را اعلام کرد. او وعده داده بود که به زودی نشستی خبری در ارتباط با این ماجرا برگزار خواهد کرد اما ۲۵ روز بعد از این ماجرا، فعلا اسکوچیچ سکوت کرده و فقط با برنامه‌هایی که دلخواه خودش باشد، سخن می‌گوید.

برگزاری نشست خبری به این معنی بود که سرمربی تیم ملی که در طول دو سال و نیم اخیر بارها در شبکه‌های تلویزیونی حاضر شده، قرار است به سوالات تمامی رسانه‌های ورزشی و هواداران پاسخ دهد اما او خیلی زود وعده خود را فراموش کرد تا بدقولی هم به ویژگی‌های سرمربی تیم ملی اضافه شود!

اسکوچیچ ابتدا جلسه‌ای با میرشاد ماجدی، سرپرست فدراسیون فوتبال برگزار کرد و بعد از این بود که دیگر حرفی از برگزاری نشست خبری به زبان نیامد و سرمربی کروات ایران به همراه تیم ملی راهی قطر شد. او در طول اردوی ایران در قطر هیچ گفت‌وگویی نداشت و این اردو را در سکوت خبری گذراند.

او صرفا در پایان اردو و برای دقایق کوتاهی با برنامه ورزشی شبکه سوم تلویزیون سخن گفت که در این گفت و گو هم نارضایتی و ناراحتی خود را اعلام کرد اما همچنان سوالات بسیاری درباره این مربی در مدت حضورش در تیم‌ملی وجود دارد که اسکوچیچ هیچ‌گاه نخواسته با این سوالات پاسخ دهد.

سرمربی تیم ملی که یک ماه قبل وعده برگزاری نشست خبری را داده بود، یک بار دیگر از عمل به وعده خود شانه خالی کرده و به جای آن، ویدیوی صحبت‌های او که از قبل در یک برنامه ضبط شده است، به زودی منتشر می‌شود تا سرمربی تیم ملی همچنان از قرار گرفتن برابر سوالات اهالی رسانه شانه خالی کند.

اینطور به نظر می‌رسد که سرمربی تیم ملی اگر تمایلی هم به برگزاری نشست خبری داشت، با درخواست مسئولان و مدیران فدراسیون فوتبال، مجددا به سکوت دعوت شده تا مبادا جایگاه خودش و مسئولان را به خطر بیندازد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها