اسکوچیچ: این همه انتقاد برای شکست در بازی دوستانه منصفانه نیست!

سرمربی تیم ملی ایران انتقادها از تیمش برای شکست در بازی با الجزایر را منصفانه نمی‌داند و می‌گوید تیمش به جام جهانی صعود کرده و حق دارد در یک بازی هم اشتباه کند.

اسکوچیچ: این همه انتقاد برای شکست در بازی دوستانه منصفانه نیست!
کد خبر: 557605
|
۱۴۰۱/۰۳/۲۴ ۰۷:۲۸:۲۸

سرمربی تیم ملی ایران انتقادها از تیمش برای شکست در بازی با الجزایر را منصفانه نمی‌داند و می‌گوید تیمش به جام جهانی صعود کرده و حق دارد در یک بازی هم اشتباه کند.

به گزارش ایسنا، دراگان اسکوچیچ، پس از اتمام اردوی تیم ملی ایران و بازگشت به تهران، در فرودگاه امام خمینی (ره) پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود و با انتقاد از برنامه‌ریزی فدراسیون فوتبال برای تیمش گفت: راضی نیستم. قرار بود سه بازی کنیم اما یک بازی انجام شد. مقابل الجزایر در نیمه اول خوب نبودیم ولی در نیمه دوم کارمان بهتر شد. اشتباهاتمان بچگانه بود. به الجزایر تبریک می‌گویم اما به نظرم ما به خودمان باختیم. حریف ما را نبرد.

وی درباره با بیان اینکه برنامه خود را برای پنجره بازی‌های ملی به این فدراسیون ارائه کرده و درخواست کرده آن را پیگیری کنند، گفت: اجازه نمی‌دهم این مسائل تکرار شود. در قطر مشکلاتی مانند بد بودن زمین تمرین داشتیم که کار برای بازیکنان سخت کرده بود. باید به آینده نگاه کنیم چون گذشته تمام شده و چیزی عوض نمی‌شود. بازیکنانم در این پانزده روز خیلی خوب کار کردند و مشتاق بودند که این نکته مثبت اردو بود.

سرمربی تیم ملی ایران درباره صحبت‌های او و سردار آزمون گفت: یک مسئله خصوصی بود. با بازیکنانم صحبت می کنم. این مسئله عادی است که مربی با بازیکنش صحبت کند.

اسکوچیچ در واکنش به انتقادها بعد از باخت ایران به الجزایر گفت: انتقادات همیشه هستند اما من همیشه اول خودم را نقد می‌کنم. در نظر داشته باشید که مقابل الجزایر، ۵ بازیکن را نداشتیم که بعضی از این نفرات خیلی مهم بودند. دو مدافع وسط و وحید امیری غایب بودند. البته این همه انتقاد برای شکست در یک بازی دوستانه منصفانه نیست؛ وقتی که سریعترین صعود را به عنوان یک تیم آسیایی به جام جهانی داشتیم.

سرمربی تیم ملی درباره میدان دادن به نورافکن در پست دفاع وسط گفت: این مسئله در حوزه اختیارات مربی است. من سرمربی هستم و تصمیم می‌گیرم. من همان مربی‌ای هستم که تیم را در حال حذف از مرحله مقدماتی جام جهانی تحویل رفتم. ما الان به جام جهانی صعود کردیم و بازیکنانم حق دارند یک بازی بد هم داشته باشند. وقتی می‌بریم همه برده ایم و وقتی می بازیم همه بازنده‌ایم.

او درباره اشتباهات امیر عابدزاده نیز گفت: اسم بازیکن خاصی را نیاورید. وقتی یک تیم می‌بازد، همه بد بوده‌اند. مشکلاتمان را می‌دانیم. تیم را به خوبی می شناسم. زمان زیادی برای آماده سازی داریم و از آینده استفاده می‌کنیم.

اسکوچیچ درباره انتقادها از او برای رد کردن بازی دوستانه با اروگوئه تصریح کرد: ۲۲ ساعت پرواز برای انجام یک بازی دوستانه در اروگوئه طبیعی است؟ این مسئله نرمال نیست.

او درباره برنامه آماده سازی مدنظر خود نیز اظهار کرد: دو ماه پیش برای بازی با بهترین تیم‌ها درخواست دادم. چیزی که خواستم شبیه‌سازی بازی‌هایی بود که در جام جهانی قرار است داشته باشیم. بازی با کانادا و اکوادور و یک تیم دیگر که این برنامه به نتیجه نرسید. در مورد اروگوئه هم باید بگویم که اگر دوست دارید با برزیل، آرژانتین و اروگوئه بازی کنید، از شما متشکرم اما نه اینکه برای یک تک بازی به آنجا برویم. اگر اردوی کانادا برگزار می‌شد من خوشحال بودم چون دو بازی برگزار می‌شد مقابل کانادا و اکوادور و من درخواست داشتم بازی سوم هم آنجا باشد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها