کد خبر: 558431
|
۱۴۰۱/۰۳/۲۸ ۰۹:۵۴:۳۸
| |

پاراوزنه‌برداری آزاد آسیا-اقیانوسیه:

غریب‌شاهی با شکستن رکورد جهان به مدال طلا رسید

در ادامه رقابت‌های آزاد قهرمانی آسیا و اقیانوسیه، نمایندگان کشورمان موفق به کسب مدال شدند.

غریب‌شاهی با شکستن رکورد جهان به مدال طلا رسید
کد خبر: 558431
|
۱۴۰۱/۰۳/۲۸ ۰۹:۵۴:۳۸

مسابقات آزاد قهرمانی آسیا و اقیانوسیه وزنه‌برداری 2022 به میزبانی کشور کره جنوبی در حال برگزاری است و امروز شنبه بیست و هشتم خرداد ماه سامان رضی و علی‌اکبر غریب‌شاهی ملی پوشان دسته 107 کیلوگرم کشورمان به عنوان نمایندگان ایران به روی تخته رفتند.

به گزارش تسنیم، سامان رضی در حرکت اول وزنه 225 کیلوگرمی مهار کرد. ملی‌پوش کشورمان همچنین در حرکت دوم وزنه 233 کیلوگرمی را بالای سر برد. نماینده وزنه‌برداری ایران در حرکت سوم خود از مهار وزنه 234 کیلوگرمی بازماند و توانست 2 مدال نقره و عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کند.

همچنین رضی ملی‌پوش کشورمان در مجموع با رکورد 458 کیلوگرم در جایگاه پنجم مجموع در قسمت مسابقات آسیا-اقیانوسیه و مسابقات آزاد ایستاد.

علی اکبر غریب شاهی دیگر نماینده کشورمان در حرکت اول خود وزنه 245 کیلوگرمی را مهار کرد.

او در دومین حرکت خود وزنه 253 کیلوگرمی را بالای سر برد تا رکورد جهان را که پیش از این در دست خود بود، 2 کیلوگرم دیگر ارتقا دهد. نماینده کشورمان در حرکت سوم خود نتوانست وزنه 254 کیلوگرمی را مهار کند. غریب شاهی با شکستن رکورد جهان، 2 مدال طلا و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

همچنین غریب‌شاهی در مجموع با رکورد 498 کیلوگرم توانست 2 مدال برنز مجموع در قسمت مسابقات آسیا - اقیانوسیه و مسابقات آزاد را بدست آورد.

باتوجه به اینکه رقابت‌ها به صورت آزاد و آسیا_اقیانوسیه برگزار می شود، برای هر سری از رقابت‌ها 2 مدال برای انفرادی و مجموع اهدا می‌شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها